خبرگزاری کار ایران

کمک 100 هزار پوندی مهاجم تاتنهام به قربانیان آتش‌سوزی کره‌‎جنوبی

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۴۲

مهاجم تیم فوتبال تاتنهام به هموطنانش که در حادثه آتش سوزی خسارت دیده‌اند، کمک کرد.

به گزارش ایلنا، کره جنوبی روز جمعه(6آوریل) با آتش سوزی گسترده‌ای روبرو شد که جنگل‌ها و شهرهای ساحل شرقی این کشور را محاصره کرده بود. شدت این آتش سوزی به حدی بود که دولت کره جنوبی وضعیت فوق العاده ملی اعلام کرد.

طبق آخرین اخبار از این مناطق 400 خانه از بین رفتند و این حادثه همچنین 2 کشته برجای گذاشت. همچنین صدها نفر هم بی خانمان شدند.

سون هیونگ مین، مهاجم اهل کره جنوبی تاتنهام، 100 هزار پوند برای کمک به آسیب دیدگان این آتش سوزی اهدا کرده است. مین که نزد شهروندان کره جنوبی پس از قهرمانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا به عنوان یک نماد ملی شناخته می‌شود درباره کمک ارسالی خود اظهار داشت: این مبلغ در مقایسه با خسارت‌هایی که این آتش سوزی وارد کرده چیزی نیست. اگرچه من در خارج از کشور زندگی می‌کنم، می‌دانم که در کشور من چه اتفاقی می‌افتد. این را وظیفه خودم دانستم که وقتی چنین اتفاقی رخ داده است به کشورم کمک کنم. پول مهم نیست، مهم‌ترین مسئله این است که به یاری آسیب دیدگان بشتابیم.

مقامات آن را یکی از بزرگترین آتش سوزی های تاریخ کره جنوبی نامیده اند. محققان بر این باورند که آتش از یک جرقه ترانسفورماتور در شب 5 آوریل آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز