خبرگزاری کار ایران

زنوزی خودش را جای محسن فروزان بگذارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۱۴۷

مالک باشگاه تراکتورسازی در تصمیم اخراج سنگربان تیمش عجله کرد.

به گزارش ایلنا، اشتباهی که محسن فروزان در همان شروع بازی با سپیدرود رشت داشت و یک گل به حریف تقدیم کرد، همه آرزوهای این دروازه‌بان 30 ساله را به باد داد و البته دردسر بزرگی برایش ساخت. همین اشتباه باعث شد او تمرکزش را در ادامه بازی از دست بدهد و گل‌های دیگری بخورد. دلیل آن هم هدف بزرگی بود که فروزان آن را دنبال می‌کرد اما ناگهان راه رسیدن به آن، بن‌بست شد. همه می‌دانیم محسن فروزان علاقه خاصی به تیم استقلال دارد و همیشه این مساله را نشان داده. فروزان برای اینکه بتواند به تیم محبوبش برگردد خیلی تلاش کرد و اتفاقا هر جا بود فقط می‌خواست نشان دهد که همچنان جزو بهترین دروازه‌بان‌های ایران است تا شانس بازگشت به این تیم را بالا ببرد. او که در 7 هفته اخیر 7 کلین‌شیت متوالی داشت، وقتی متوجه شد برای رسیدن به رکورد سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال راه زیادی ندارد تمام تمرکزش را روی این مساله گذاشت تا با شکستن آن، باز هم خودش را به استقلالی‌ها ثابت کند. مثل همان زمانی که برای نشان دادن علاقه شدیدش به استقلال، یکی از بهترین بازی‌هایش را در هفته پایانی لیگ پانزدهم مقابل پرسپولیس انجام داد تا رقیب دیرینه استقلالی‌ها به قهرمانی نرسد.

فروزان در بازی با سپیدرود رشت به چیزی جز کلین‌شیت فکر نمی‌کرد اما وقتی گل اول را خورد، آن هم به خاطر اشتباهی که خودش داشت، همه چیز تغییر کرد. تمرکز فروزان به‌هم ریخت و این مساله در ادامه بازی کاملا مشهود بود اما برخلاف همیشه، کمتر کسی به تمرکز نداشتن فروزان در ادامه بازی اشاره کرد و خیلی‌ها این گل‌ها را عمدی دانستند. دلیل اولی که برای عمدی دانستن گل‌ها بیان می‌شد، بازی مقابل تیم شهرش بود. از آنجا که محسن فروزان اهل گیلان است و این روزها سپیدرود رشت برای ماندن در لیگ برتر دست و پا می‌زند، خیلی‌ها گل‌های فروزان را عمدی دانستند اما مگر می‌شود عنوان قهرمانی تیم را با نیفتادن تیم دیگر عوض کرد؟ مگر می‌شود فروزان شانس قهرمانی تیمی که در آن بازی می‌کند را پایین بیاورد که سپیدرود رشت در لیگ برتر بماند؟ نه، بدون شک چنین نیست چون همه می‌دانیم مثلا سال‌ها بعد کسی نمی‌گوید محسن فروزان به سپیدرود رشت کمک کرد تا در لیگ برتر بماند و او افتخار گیلان است، بلکه همه خواهند گفت محسن فروزان با تلاش خود، کمک کرد تراکتورسازی تبریز قهرمان شود و به چنین عنوان ارزشمندی برسد. پس مطمئنا محسن فروزان برای موفقیت تیمش یعنی تراکتورسازی تبریز تلاش کرد اما بدشانسی آورد.

برای عمدی دانستن گل‌هایی که محسن فروزان مقابل سپیدرود رشت خورد، یک دلیل عجیب دیگر هم بیان شد و آن هم حضور همسرش در یک سایت شرط‌‌بندی بود. اگرچه شغل همسر محسن فروزان، مستقل از شغل او است و کمیته اخلاق نباید این دروازه‌بان را محروم می‌کرد اما برای جلوگیری از حواشی، این اتفاق افتاد که فروزان خیلی زود دست به کار شد و جلوی فعالیت همسرش برای تبلیغات این سایت را گرفت. چیزی که نادیده گرفته شد این بود که محرومیت فروزان و دعوتش به کمیته اخلاق به واسطه انتشار چند تصویر بی حجاب از همسرش بود نه تبلیغ سایت شرط‌بندی. از آن اتفاق تا الان، زمان زیادی می‌گذرد و در این مدت هم ظاهرا همسر فروزان در تبلیغ سایت شرط‌‌بندی فعالیت نداشت اما گل‌هایی که دروازه‌بان تراکتور مقابل سپیدرود رشت خورد، باعث شد این پرونده باز شود و این گل‌ها به مساله تبلیغات سایت شرط‌‌بندی همسر فروزان ارتباط پیدا کند.

همانطور که کمیته اخلاق پیگیر بود، همسر محسن فروزان در تبلیغات سایت شرط‌‌بندی فعالیتی نداشت. هیچ‌کس آبرویش را با پول عوض نمی‌کند. ضمن اینکه محسن فروزان به خوبی می‌دانست اگر در تراکتورسازی تبریز موفق باشد، شانس بیشتری برای رسیدن به پول دارد چراکه محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز برای خرج کردن در این تیم، هیچ نگرانی ندارد و مطمئنا با بازیکنانی که موفق‌تر کار کنند قرارداد بالاتری می‌بندد. پس با وجود مالک متمولی مثل زنوزی، دیگر محسن فروزان نیازی به این نداشت که در سایت‌های شرط‌‌بندی به دنبال پول باشد. ضمن اینکه علاقه محسن فروزان به استقلال و البته تراکتور، باعث شد او تلاش بیشتری برای نزدیک شدن تیمش به قهرمانی انجام دهد تا پرسپولیس قهرمان نشود.

با این دلایل به نظر می‌رسد هم محمدرضا زنوزی در اخراج محسن فروزان عجله کرده و هم اینکه تصورات برخی هواداران تراکتور اشتباه بوده چون بدون شک فروزان با داشتن رقیبی مثل محمدرضا اخباری هیچ‌وقت دلش نمی‌خواست گل بخورد که موقعیتش در تیم هم به خطر نیفتد. پس شاید بد نباشد زنوزی در تصمیم خود تجدید نظر کند. برای این کار هم فقط کافی است خودش را جای او بگذارد و ببیند با شرایطی که فروزان داشت، می‌توانست عمدا گل بخورد یا نه؟ آیا گل خوردن عمدی، ارزش تحمل این همه اتفاق بد را داشت یا نه؟ شاید با این شرایط زنوزی متوجه شود الان خود او اشتباه بزرگتری نسبت به فروزان داشته که یکی از آماده‌ترین دروازه‌بان‌هایش را به این راحتی و البته بدون مشورت با کادرفنی تیمش کنار گذاشته.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز