خبرگزاری کار ایران

نوراللهی: همه بازیکنان تا آخر پشت برانکو هستند/ برای جشن قهرمانی گرفتن زود است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۹۸

هافبک پرسپولیس در مورد مصدومیتش و شرایط تیم صحبت کرد.

احمد نوراللهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص غیبتش در بازی با سایپا گفت: خدا را شکر می‌کنم که 3 امتیاز را به دست آوردیم و شنبه اول وقت هواداران سنگ تمام گذاشتن و آمدند و 40 هزار نفر بودند. 3 امتیاز گرفتیم و مهم این بود. هنوز پایم درد می‌کند ولی قرار است طی روزهای آینده این مشکل برطرف شود و به امید خدا به بازی با ذوب آهن می‌رسم.

وی در مورد گلزنی پیاپی در 2 بازی و قطع شدن روند آن گفت: خدا را شکر و زحمت بچه ها بود که به نام من ثبت شد و این بازی هم به خاطر مصدومیت نتوانستم همراه تیم باشم. در اوایل بازی با الاهلی بود که ضربه سختی به من وارد شد و باعث شد این مشکل پیش بیاید.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه با فاصله 5 امتیازی که در صدر جدول ایجاد کردند مثل هواداران این تیم از الان قهرمانی را مسجل می‌داند یا نه گفت: طبیعتاً با ایجاد فاصله 5 امتیازی کمی خیال‌مان راحت شد و شرایط خوبی پیدا کردیم و با آرامش بیشتری در بازی‌های بعدی بازی می‌کنیم و فشار کمتر شده است ولی اینکه خودمان را قهرمان بدانیم هنوز خیلی زود است. ما بازی‌های سختی داریم و  5 فینال در پیش داریم. بازی با ذوب آهن یا بعد از آن سپاهان بازی‌های سختی هستند که باید از آن سربلند بیرون بیاییم و به امید خدا در پایان جام قهرمانی را به هواداران هدیه دهیم.

نوراللهی در مورد اینکه برانکو گفته است نتایج تیم زحمت بازیکنان بوده و خودش نقشی  در این ماجرا نداشته عنوان کرد: یک مصاحبه‌ای آقای کاشانی انجام داد که بعدش گفتند تکذیب شده است و نمی‌دانم ماجرایش چه بود ولی به نظر خود من برانکو از روزی که به پرسپولیس آمده نظم و انسجام و همدلی را به تمی تزریق کرده و پشتکاری که در تیم دیده می‌شود به خاطر حضور برانکو است. 4 سال بهترین نتایج را با کمترین امکانات گرفتیم. در حالیکه 10 بازیکن بزرگسال در ترکیب بیشتر نداشتیم به فینال آسیا رسیدیم و در این راه در کنار تلاش بازیکنان و حمایت هواداران،‌ زحمات آقای برانکو هم بود. ما همیشه پشت برانکو هستیم و امیدوارم سال‌های سال در تیم بماند و افتخار کسب کند.

وی در مورد سیل استان گلستان که زادگاهش است هم گفت: اول سالی دوست داشتیم مردم به خوبی سال جدید را شروع کنند ولی اخبار بدی به گوش رسید و کام خیلی از هموطنان‌مان تلخ شد و هم استانی‌های من هم دچار این مشکل شدند و امیدوارم مسئولان هرچه زودتر فکری برای این عزیزان بکنند تا به زندگی عادی برگردند و دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

هافبک پرسپولیس در مورد کمک‌های خودش و سایرین و همچنین حراج پیراهنش در دربی عنوان کرد: پیراهنی که گل دربی را با آن زدم به حراج گذاشته شده و قرار است عوایدش به سیل زدگان برسد. اینطور که مشخص است مبلغ خوبی جمع آوری شده و قرار است پیراهن به کسی اهدا شود که بیشترین کمک را انجام داده است. امیدوارم این مبلغ کمک کوچکی برای مردم سیل زده باشد. مبلغ آن را دقیقا نمی‌دانم ولی طی چند روز آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز