خبرگزاری کار ایران

به شخصیت محسن این وصله‌ها نمی‌چسبد

بایرامی: مقصر باخت فروزان نبود، بازیکنان تراکتور بودند که در باد یک برد مفت خوابیدند!

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۶۰۱

مهرداد بایرامی که با شناخت کامل از فروزان در مقام دفاع از این دروازه‌بان در می‌آید رفتار صورت گرفته از سوی باشگاه، کاپیتآن‌های ملی‌پوش تراکتورسازی و همچنین هواداران را بی انصافی درخصوص شماره یک قرمزهای تبریز می‌داند

به گزارش ایلنا، هرگز فکرش را نمی‌کرد گلزنی مقابل تیم سابقش در بازی بزرگ سپیدرود برابر تراکتورسازی که سه‌امتیاز دلچسب را برای شاگردان دست نشان به همراه داشت باعث شود همراه با محسن فروزان مورد هجمه هواداران تراکتوری قرار بگیرد و به خانواده او فحاشی کنند. مهرداد بایرامی که با شناخت کامل از فروزان در مقام دفاع از این دروازه‌بان در می‌آید رفتار صورت گرفته از سوی باشگاه، کاپیتآن‌های ملی‌پوش تراکتورسازی و همچنین هواداران را بی انصافی درخصوص شماره یک قرمزهای تبریز می‌داند که به نظر به شخصیت این دروازه‌بان به هیچ وجه این وصله‌ها نمی‌چسبد. 

برد بزرگی مقابل تراکتورسازی به دست آوردید. بازی چطور بود؟

واقعا بازی سختی بود و با تراکتوری بازی داشتیم که برای قهرمانی می‌جنگد و جدا از بازیکنان خوب این تیم، سه کاپیتان تیم‌ملی را هم در اختیار دارد. بازی بسیار خوبی و سه‌امتیاز دلچسب را در روزی که روز سپیدرود به دست آوردیم. سه‌امتیازی که از نان شب هم برای ما واجب‌تر بود و خدا را شکر آن را به دست آوردیم.

واقعا امید داشتید در این بازی آن هم با این تیم مدعی به پیروزی برسید؟

شاید باورتان نشود اما ما برای این مسابقه بعد جدال خوبی که با پیکان داشتیم و بازی را در نهایت 2-2 کردیم رسیده بودیم. در این مدت آقا نادر (دست نشان) از نظر روحی و روانی خیلی روی تیم کار کردند و کاملا برای بازی با تراکتور و نتیجه گیری در آن آماده بودیم. اما قطعا باورمان نمی‌شد بتوانیم با نتیجه 3 بر یک این تیم را شکست دهیم اما مطمئن بودیم که برد با سپیدرود است.

در مسابقه ای هم گلزنی کردی که از تراکتور و رفتارهایی که با تو شده بود بسیار گله داشتی؟

برای بازی رفت یکسری ناراحتی پیش آمده بود و گله مند بودم که برطرف‌شان کرده بودیم اما خوشحالم که توانستم گلزنی کنم. من پیراهن سپیدرود را برتن داشتم و تمام توانم را برای این بازی به کار بستم و از این بابت خیلی خوشحالم ولی از یک طرف هم ناراحت هستم.

چرا ناراحت؟

ناراحت به خاطر تراکتورسازی هستم که در این بازی باخت و از کورس قهرمانی عقب ماند. امیدوارم در 5 بازی باقی مانده نتایج لازم را به دست بیاورند و همچنان مدعی اول قهرمانی باشند.

گل هایی که تو زدی هم حسابی تحت الشعاع قرار گرفت شرایط محسن فروزان قرار گرفت که شب برزخی را باشگاه تراکتورسازی و هواداران برای او رقم زدند چون ادعا داشتند به خاطر شرط بندی او اینچنین گل خورده است.

این‌که محسن (فروزان) اشتباه کرد درست اما در مورد این‌که می‌گویند توپ را تقدیم من کرد اصلا این‌طور نیست. محسن زاویه را کاملا بسته بود و من باید پاس می‌دادم اما ضربه زدم که گل شد. من با شناختی که از فروزان سراغ دارم او اصلا چنین شخصیتی ندارد آن هم در حالی که در یک قدمی ثبت یک کلین شیت قرار داشت. واقعا خنده دار است که یک بازیکن در تیمی مثل تراکتورسازی که در یک قدمی قهرمانی قرار دارد چنین مباحثی را در موردش مطرح می‌کنند و به نظرم هواداران و باشگاه در حق او کم لطفی کرد. محسن این همه بازی خوب برای تراکتورسازی انجام داد و در یک قدمی ثبت یک رکورد و عبور از دروازه‌بان استقلال بود و به نظرم این حرف‌ها و مطرح کردن‌شان اصلا درست نیست.

با این حال این حرف‌ها زده شد و این هجمه علیه فروزان باعث شد که باشگاه او را از ادامه تمرینات منع کند. جالب اینجاست که حتی کاپیتآن‌های ملی‌پوش تراکتورسازی هم کوچکترین حمایتی از او نکردند.

این مسایل در همه تیم‌ها وجود دارد و در تیم‌های پرطرفدار خیلی پررنگ‌تر است. به نظرم هواداران چون عصبی و ناراحت بودند این موارد را مطرح کردند وگرنه دروازه‌بانی که 2 تا کلین شیت دیگر باعث می‌شد رکوردزنی در لیگ داشته باشد چرا باید متهم شود. به نظرم کل تیم تراکتورسازی مقصر بود نه محسن فروزان چون در باد این‌که یک سه‌امتیاز راحت مقابل سپیدرود داریم خوابیده بودند و حالا که غافلگیر شدند اینچنین هجمه به یکباره علیه یک نفر به وجود آمد. در کل نه بازیکنان که از محسن حمایت نکردند و نه هواداران رفتار خوبی با او نداشتند.

خود تو هم البته از حمله‌های هواداران تراکتورسازی در امان نبودی و حسابی از خجالت تو هم درآمدند.

واقعا این موضوع ناراحت کننده است که چرا اگر با من مشکل دارم به مادرم فحش می‌دهند و اصلا این مساله را درک نمی‌کنم. البته هواداران فهیم تراکتور در واکنش به گل هایی که من زدم پذیرفته بودند که من بازیکن سپیدرود هستم و وظیفه خودم را انجام دادم اما این‌که به خاطر یک باخت همه زمین و زمان را مقصر می‌دانند و فحاشی می‌کنند را اصلا درک نمی‌کنم. امیدوارم باشگاه واکنشی به این رفتارهای هواداران به نظرم منتسب به تراکتورسازی که اصلا هوادار نیستند، داشته باشد تا دیگر این شرایط پیش نیاید.

بعد از این برد هم که در لیگ ماندن تان رنگ و بوی جدی به خودش گرفت.

واقعا برد به جا و مهمی مقابل تراکتورسازی به دست آوردیم و این پیروزی باعث شد که در 5 فینال دیگر که در راه داریم با روحیه بهتری به میدان برویم. خدا را شکر با این برد به یک امتیازی نفت مسجدسلیمان رسیدیم که فکر نمی‌کردند ما در این بازی بازنده بشویم و حالا با صحبتی که با برخی از بازیکنان این تیم داشتم خیلی استرس پیدا کردند. امیدوارم با تلاش و همت همه کادرفنی و بازیکنان در 5 بازی باقی مانده بتوانیم 12 امتیاز به دست بیاوریم تا این تیم دوست داشتنی را در لیگ حفظ و هواداران خوب و با صفایش را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز