خبرگزاری کار ایران

آشتی‌کنان صوری شفر با خطیر: ماجرای عصبانیت سرمربی آلمانی در دوحه چه بود؟

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۷۴

سرمربی استقلال تهران علیرغم اینکه به نظر می‎رسد مشکلی با معاون ورزشی این باشگاه ندارد و سوتفاهم‌ها برطرف شده است اما علاقه‌ای به همکاری با وی ندارد.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در شهر دوحه میزبان الهلال عربستان بود. برای این مسابقه از معاونین باشگاه استقلال تنها هادی مباشری به همراه بازیکنان حضور داشت.

بعد از استقرار بازیکنان استقلال در دوحه، علی خطیر و امیرحسین فتحی با پرواز جداگانه تهران را ترک کردند و به جمع بازیکنان اضافه شدند. پس از دیدار با بازیکنان و احوال‌پرسی، پژمان منتظری و علی کریمی از خطیر درخواست کردند تا به نزد وینفرد شفر برود و با توجه به اختلافی که این دو در گذشته داشتند خطیر ممانعت کرد اما در نهایت راضی شد که با سرمربی آلمانی دیدار کند.

ماجرا از این قرار است که شفر به محض رویارویی با خطیر در حالیکه معاون استقلال برای احوالپرسی با او دستش را دراز کرده بود، خشمگین شد و ضمن اینکه از او استقبال نکرد، از منتظری و کریمی درخواست کرد تا سریعا به اتاقشان بروند!

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که در روزهای پایانی تعطیلات عید نوروز هیئت مدیره باشگاه استقلال با حضور فتحی و شفر تشکیل جلسه دادند و طی این جلسه شفر و خطیر با یکدیگر عکس یادگاری انداختند تا سوتفاهم‌های گذشته برطرف شود. شفر و خطیر هر دو اعلام کردند که هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند اما با رفتار جدید و عجیب سرمربی آبی‌ها مشخص است او هنوز به صورت صوری مجبور به بیان چنین جملاتی شده بود.

ماجرای اختلاف شفر و خطیر از زمانی آغاز شد که آبی‌ها در چند هفته گذشته مشکل زمین تمرین داشتند و شفر در انتقاد به مدیران استقلال با کنایه به خطیر اعلام کرد که یکی از اعضای باشگاه تصمیم داشته او را در ابتدای فصل جاری از سرمربیگری استقلال برکنار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز