خبرگزاری کار ایران

رعدی: بازیکن قرار نیست تا آخر عمر به اردو دعوت شود / آینده‌نگری اولویت ماست

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۴۶۲

مدیرفنی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود.

به گزارش ایلنا، علی رعدی، مدیر فنی تیم ملی فوتسال بانوان درباره آغاز اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال از روز 26 فروردین ماه در مرکز ملی فوتبال گفت: این اردو با هدف آماده سازی بازیکنان جهت شرکت در تورنمنت چهارجانبه روسیه خواهد بود. بازیکنان در این تورنمنت محک جدی می خورند و تجربه مفیدی را کسب خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: مسابقات چهارجانبه روسیه از 15 تا 19 اردیبهشت ماه با حضور تیم های اسپانیا، پرتغال، روسیه و ایران برگزار خواهد شد که این تورنمنت از سطح بالایی برخوردار خواهد بود و برای ما این موقعیت بسیار با ارزش است. باید بهترین استفاده را از شرکت در این تورنمنت ببریم. رقابت با اسپانیا و پرتغال محک جدی برای بازیکنان خواهد بود.

وی در خصوص عدم دعوت برخی از بازیکنان به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتسال گفت: وقتی بازیکنی به اردو دعوت می شود مگر قرار است تا آخر عمر به اردوی تدارکاتی دعوت شود؟اینکه بازیکنان مختلفی سالهای زیادی برای این تیم ملی زحمت کشیده و افتخار آفرین بوده اند جای تقدیر دارد اما معتقدم باید میدان را برای جوان تر ها آماده کرد و به آنها فرصت داد. برخی این دو اردو را حضور نداشتند. فکر می کردیم باز هم حضور نخواهند داشت و شانس را به دیگر بازیکنان دادیم تا جوان تر ها خودشان را نشان دهند و  به همین دلیل از آنها دعوت نشده است انشالله در اردوهای بعدی تدابیر ویژه تری را برای حضورشان در نظر می گیریم.

وی در پایان گفت: آینده نگری اولویت ما است. تیم جوانی داریم و باید اعتماد کنیم و به آنها ثابت کنیم که می توانند موفق شوند. با جوانگرایی و اعتماد کردن به بازیکنان جوان می توان آینده خوبی برای تیم ملی فوتسال بانوان متصور بود.برنامه ما، هدفمان و تفکرمان این است که یک تیم جوان داشته باشیم.15 بازیکن زیر 17 سال را شناسایی کردیم و باید روی جوان ها تمرکز کرده و سرمایه گذاری کنیم تا موفق شویم.

اردوی تدارکاتی این تیم از 25 تا 31 فروردین ماه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز