خبرگزاری کار ایران

تغییر برنامه لیگ قهرمانان آسیا؛

انتقال بازی‌های مرحله یک هشتم پایانی از خرداد به مرداد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۵۴

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به دبیران فدراسیون‌های عضو از تغییر برنامه بازی‌ها در مرحله یک هشتم پایانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون‌های عضو، خبر از انتقال زمان بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان 2019 آسیا به نیمه مرداد ماه داد که این مساله منجر به تغییراتی به ویژه برای تیم‌های غرب آسیا خواهد شد که باید با ترکیب جدیدی از نفرات در این مرحله از بازی‌ها حضور پیدا کنند.

در این نامه آمده است؛ «مستحضر باشید تصمیم برای برنامه جدید رقابت‌ها در تاریخ 11 مارس (20 اسفند) اخذ شده است و توسط کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در 19 مارس (28 اسفند) به تصویب رسیده است.

بر این اساس، با توجه به اینکه دو رویداد مهم و بین‌المللی فوتبال یعنی کوپا آمریکا 2019 و جام ملت‌های 2019 آفریقا به سازماندهی کاف، با مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان آسیا، تداخل زمانی دارد. لذا تصمیم گرفته شد تاریخ مسابقات در این دوره از بازی‌ها تغییر پیدا کند.

به این ترتیب بازی‌های رفت این مرحله که پیش از این مقرر بود در تاریخ‌های 17 و 18 ژوئن (27 و 28 خرداد) برگزار شود به تاریخ 5 و 6 آگوست (14 و 15 مرداد) و بازی برگشت که تعیین شده بود در روزهای 24 و 25 ژوئن (3 و 4 تیر ماه) برگزار شود، به تاریخ 12 و 13 آگوست (21 و 22 مرداد ماه) منتقل می‌شود».

با تغییر برنامه کنونی، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ارسالی اعلام کرده است که باشگاه‌های غرب آسیا می‌تواند در صورت صعود از مرحله گروهی، در ثبت نام جدید، نفرات جدید را برای مرحله یک هشتم پایانی معرفی کنند.

به عبارت دیگر می‌توان گفت تیم‌های ایرانی که قبل از این از مرحله یک چهارم نهایی می‌توانستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند با تغییرات ایجاد شده در برنامه کنفدراسیون فوتبال آسیا با صعود از مرحله گروهی و از مرحله یک هشتم نهایی می‌توانند با بازیکنانی که در نقل و انتقالات به خدمت می‌گیرند در مسابقات حاضر شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز