خبرگزاری کار ایران

همه چیزهای که باید از تقابل دایی و برانکو بدانیم

راهنمای آمار بازی‌های پرسپولیس و سایپا

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۵۳

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اکنون فرصت خوبی نصیب خود کرده اند تا با پیروزی در دیدار امروز فرار بزرگی برای تکرار قهرمانی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، دو تیم پرسپولیس و سایپا در حالی در هفته بیست و پنجم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دو تیم تاکنون 37 بار در رقابت‌های لیگ برتر مقابل هم قرار گرفته‌اند که 18 برد از آن پرسپولیس، 8 برد سهم سایپا و  11 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است، از سوی دیگر این دو تیم 47 بار در کل ادوار تاریخ لیگ ایران به مصاف یکدیگر رفته اند که، 22 برد از آن پرسپولیس، 7 برد برای سایپا بوده و 18 بار جدال این دو تیم با مساوی به پایان رسیده است.

همچنین آخرین باخت پرسپولیس در خانه به 380 روز پیش باز می‌گردد که سرخپوشان در 9 فروردین 1397 در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر 1 در مقابل سایپا شکست خورده‌اند.

و همینطور علی دایی تا کنون در 15 بازی مقابل پرسپولیس قرار گرفته که موفق به شکست پرسپولیس در 3 بازی شده و در 5 بازی به تساوی رسیده و 7 بار در مقابل سرخپوشان شکست خورده است.

در آخر پرسپولیس و سایپا تنها تیم‌های در تاریخ فوتبال ایران هستند که در یک فصل موفق به کسب قهرمانی لیگ و جام حذفی یا همان دو گانه شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز