خبرگزاری کار ایران

کنداکتور فوتبال داغ روز شنبه در جهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۸۸

کنداکتور دیدارهای فوتبالی امروز پر و پیمان است و هواداران روز شلوغی را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش ایلنا، امروز برای فوتبالی‌ها روز جذابی خواهد بود. در شرایطی که هفته بیست و پنجم لیگ برتر به پایان می‌رسد در کشورهای مختلف قاره سبز هم دیدارهای جذابی برگزار می‌شود و هواداران فوتبال اروپا هم روز شلوغی را در پیش دارند. کنداکتور بازی‌های امروز به شرح زیر است: 

ایران - لیگ برتر (جام خلیج فارس)

چشم همه به بازی پرسپولیس - سایپا خواهد بود. هواداران تیم قرمز پوش پایتخت امیدوارند تیم‌شان با برد در بازی امروز بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک شود و از طرف دیگر سایر تیم‌های مدعی در این امید هستند که با لغزش تیم برانکو هم‌چنان به کسب قهرمانی امیدوار بمانند. 

18:00پیکان - ذوب آهن

19:00پرسپولیس - سایپا

انگلیس - لیگ برتر

بازی‌های امروز لیگ جزیره در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم مدعی کسب قهرمانی فردا به میدان می‌روند اما بازی دو تیم تاتنهام و منچستر یونایتد که برای قهرمانی می‌جنگند اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. بازی برایتون - بورنموث هم باتوجه به حضور علیرضا جهانبخش برای ما اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت. 

16:00تاتنهام - هادرسفیلد

18:30برایتون - بورنموث

18:30برنلی - کاردیف

18:30فولام - اورتون

18:30ساوتهمپتون - ولورهمپتون

21:00منچستریونایتد - وستهام

اسپانیا - لالیگا

باتوجه به فاصله زیاد بارسلونا با تیم دوم خیلی‌ها از همین الان این تیم را قهرمان می‌دانند. پیروزی در بازی امروز برابر اوئسکا می‌تواند کاتالان‌ها را بیشتر از گذشته به قهرمانی نزدیک کند. اتلتیکو مادرید هم که رقابت نزدیکی با رئال برای نایب قهرمانی دارد برای برد وارد بازی امروزش خواهد شد. 

15:30اسپانیول - آلاوز

18:45اوئسکا - بارسلونا

21:00اتلتیکومادرید - سلتاویگو

23:15سویا-رئال بتیس

ایتالیا - سری آ

اگرچه یوونتوس را می‌توان از همین الآن قهرمان ایتالیا دانست اما رقابت کسب سهمیه اروپا بین تیم‌های بالای جدول حسابی داغ است. دیدار میلان - لاتزیو حساس‌ترین بازی امروز اروپاست که تاثیر زیادی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دارد. 

17:30اسپال-یوونتوس

20:30آ اس رم-اودینزه

23:00آث میلان-لاتزیو

آلمان - بوندسلیگا

دورتمند که در اوایل فصل فاصله زیادی با بایرن مونیخ داشت و هوادارانش را به قهرمانی امیدوار کرده بود با لغزش در هفته‌های اخیر به رتبه دوم سقوط کرده‌است. زنبورها برای حفظ امیدهایشان برای قهرمانی راهی جز شکست دادن ماینتس در دیدار امروز ندارند. 

18:00لایپزیگ-ولفسبورگ

18:00اشتوتگارت-بایرن لورکوزن

18:00وردربرمن-فرایبورگ

18:00هانوفر-مونشن گلادباخ

21:00بورسیادورتمند-ماینتس

فرانسه - لوشامپیونه

19:30مارسی-نیم

22:30کن-آنژه

22:30موناکو-رنس

22:30استراسبورگ-گنگام

هلند - لیگ دسته اول

21:00آلکمار-دن هاگ

21:00آژاکس-اکسلسیور

23:15فاینورد-هراکلس

23:15فورتونا سیتارد-فنلو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز