خبرگزاری کار ایران

شهریار در بازی امروز دیگر از پرسپولیس طلبکار نیست

عرب مالیات 350 میلیونی دایی را پرداخت کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۶۵

پرسپولیس و سایپا در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که اختلافات دایی بر سر بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نکردن مطالباتش که شامل مالیات دوران حضور دایی در زمان رویانیان است، همچنان به نظر می‌رسد ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و سایپا در حالی امروز به مصاف هم می‌روند که اختلافات دایی بر سر بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس بابت پرداخت نکردن مطالباتش که شامل مالیات دوران حضور دایی در زمان رویانیان است، همچنان به نظر می‌رسد ادامه دارد.

اما آنچه که طی چند وقت اخیر خبری از آن نیست پیگیری‌های شهریار بابت حق و حقوق واقعی اش از باشگاه پرسپولیس است. در زمان سیاسی باشگاه پرسپولیس با بدترین رفتار با علی دایی قطع همکاری کرد اما مالیات قرارداد دایی آن زمان شهریار را پرداخت نکردند تا به نوعی او را ممنوع الخروج کرده و یا برایش دردسر درست کنند.

آتشی که دودش نه به چشم سیاسی بلکه به چشم مدیران بعد از او رفت. دایی که از قراردادهای سال‌های بعدی اش صرفنظر کرده بود و تنها به پرداخت مالیاتش رضایت داده بود آنقدر از سوی طاهری و بعد از او گرشاسبی رفتار نامناسب دید که تصمیم گرفت طلبش را از مسیر قانونی وصول کند.

مصاحبه‌ها و بگیر و ببندهای زیادی در این حدفاصل رخ داد و پرسپولیسی‌ها نتوانستند در برابر صحبت‌های منطقی دایی پاسخی قانونی بدهند. اما حالا با همه این اختلافات ایرج عرب پس از دریافت حکم سرپرستی و مدیرعاملی باشگاه یکی از بهترین کارهایی که انجام داد دوری از مجادله با دایی بود. چرا که می‌دانست این اسطوره فوتبال ایران باید توسط باشگاه خودش مورد تکریم قرار بگیرد نه اعتباب.

بنابراین روز گذشته و در آستانه دیدار پرسپولیس با سایپا با خبر شدیم که مالیات 350 میلیونی دایی پرداخت شده و شهریار هم دیگر طلب قراردادی اش از پرسپولیس را پیگیری نکرده تا یک گره ای که می‌توانستند با دست راحت باز کنند، آنقدر به مشکل خورد که در نهایت ایرج عرب بدون سروصدا و با آرامش این مشکل را برطرف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز