خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: فوتبال چیزی به نام عدالت نمی‌شناسد/ مقصر باخت ما امیر قلعه‌نویی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۴۸

سرمربی سپاهان مسئولیت شکست مقابل استقلال را گردن گرفت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی بعد از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال در نشست خبری گفت: در ابتدا از طرفداران خوب سپاهان معذرت‌خواهی می‌کنم و مسئولیت این باخت بر عهده من است، از تک تک بازیکنانم ممنونم که زحمت کشیدند ولی در فوتبال چیزی به نام عدالت وجود ندارد. فکر می‌کنم توقف 7 دقیقه ای شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم ولی به بازیکنان خودمان هم تبریک می‌گویم چون فوتبال چیزی به نام عدالت نمی‌شناسد. با وجود اینکه فوتبال خوبی بازی کردیم و تا دقیقه 80 همه چیز در اختیار ما بود اما بازی را باختیم ولی مبارک استقلالی‌ها باشد.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا از تعویض‌هایش راضی بود یا خیر، گفت:‌ ما یک هافبک بیرون آوردیم و یک مهاجم به زمین آوردیم آمدیم سه امتیاز را بگیرم و بعد از فرصتی که شهباززاده از دست داد کومان هم موقعیت داشت که تبدیل به گل نشد آن 8 دقیقه پایان بازی تمرکز ما را به هم زد و روی یک اشتباه و در حالی که بازیکن ما باید توپ را به جلو  هدایت می‌کرد به حریف پاس زد و گل را دریافت کردیم من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم و اگر ایرادی هم وجود دارد به امیر قلعه‌نویی برمی‌گردد.

وی در خصوص دلیل حضور قربانی در زمین و تعویض محمدی گفت: بازیکن ما مصدوم شد که قربانی را آوردیم و مهرداد محمدی نیمه دوم افت کرده بود و چون یک کارت زرد داشت نمی‌خواستیم 10 نفره شویم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به کار این تیم در هفته‌های آتی گفت: از الان فقط فکر و ذکر ما بازی با سایپا است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی‌کنیم این باخت پایان زندگی نیست چون تیم‌های بزرگ دنیا هم می‌بازند. تیم ما قبل از آن سکته تاکتیکی 80 دقیقه خوب بازی کرد.

خبرنگاری در خصوص اعتراض‌های شفر به داوری گفت: داوری امروز عالی بود و فکر می‌کنم زاهدی‌فر یکی از بهترین داوران ما طی 40 سال اخیر است او به بازی سرعت داد و من از او تشکر می‌کنم اگر هم امروز باختیم به امیر قلعه‌نویی و ایرادات من بوده است.

وی در خصوص دومین باخت سپاهان در نیم‌فصل دوم و دلیل نتیجه نگرفتن این تیم طی هفته‌های اخیر  گفت: دلیلش فقط قلعه‌نویی است بعد از بازی با پرسپولیس اتفاقاتی افتاد که تا خواستیم برگردیم مجدداً اتفاقات بازی با تراکتورسازی رقم خورد یکسری بازیکنان ما هم ظرفیت روانی‌شان تا حدودی است که بعضی اتفاقات روی‌شان اثر می‌گذارد. ما ایجاد موقعیت‌های خوبی داریم ولی نمی‌دانم توپ‌هایمان چرا داخل دروازه نمی‌رود. تا دقیقه 80 استقلال حتی نزدیک دروازه ما هم نیامد و نمی‌دانم چرا در آن 10 دقیقه تمرکز تیم ما به هم ریخت که تکرار می‌کنم باز هم مقصر من هستم ما فردا برای بازی با سایپا ریکاوری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند، فرهنگ سپاهان فرهنگ پهلوانی است که دو خصلت دارد تماشاگران انرژی‌شان را برای تشویق تیم خودشان و احترام به حریف می‌گذارند نمی‌دانم آن نارنجک از کجا آمد هواداران نباید این کارها را بکنند. البته این‌ها بهانه است ما لیاقت داشتیم بازی را ببریم اما هیچکسی به غیر از امیر قلعه‌نویی مقصر نیست؛ نه تماشاگران و نه بازیکنان.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز