خبرگزاری کار ایران

هافبک 21 ساله: اسلحه پنهان دست نشان مقابل تراکتورسازی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۴۷

سپیدرود رشت طی چند هفته اخیر یکی از بازیکنان مستعد که نیمکت نشین بوده را در بازی‌های بزرگ امتحان کرده است.

به گزارش ایلنا، سپیدرود امروز در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تراکتورسازی تبریز است. سرخپوشان تبریزی برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس، سپاهان و استقلال به سه امتیاز خارج از خانه نیاز دارد اما کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

سرخپوشان گیلانی در بازی‌های خانگی اگرچه عملکرد خوبی نداشته‌اند و تنها از 12 مسابقه یک برتری به دست آورده‌اند اما انگیزه فراوانی دارند تا در شش هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر همچنان شانس بقا در لیگ برتر را برای خود نگه دارند.

تیمی که اکنون در دست نادر دست نشان قرار دارد از نظر مهره و بازیکنان سرشناس شاید با تیمی که سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد قابل قیاس نباشد اما دست خالی هم نیست. بازی‌های خانگی برای سپیدرود همیشه با حضور پرشور طرفدارانش رنگ و بوی خاصی داشته و آنها در این بازی حداکثر توان را برای کسب امتیاز می‌گذارند تا دست خالی زمین را ترک نکنند.

یکی از اسلحه‌های پنهان سپیدرود در راستای نتیجه گیری محمد بلبلی است که در جناح چپ خط میانی سپیدرود اعتماد کادرفنی را جلب کرده است. این بازیکن ریز نقش و جوان که از خریدهای تابستانی تحت نظر علی کریمی است در بازی بزرگ مقابل پرسپولیس از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و تاثیرگذار بود. او پیش از این تنها 7 دقیقه در هفته هفدهم برابر سپاهان حضور داشت. 

این بازیکن 21 ساله کیفیت مناسبی داشت تا در دو دیدار بعد از رویارویی با شاگردان برانکو ایوانکوویچ هم در ترکیب حضور داشت و باشد و برابر پیکان و ذوب آهن که در هر دو بازی سپیدرود موفق به کسب تساوی شده بود توانست با ارائه بازی حساب شده نظر مثبت کادرفنی را جلب کند. به نظر می‌رسد بلبلی برای بازی حساس امروز هم در ترکیب سپیدرود حضور داشته باشد و قطعا تاثیر مثبتی روی حملات این تیم و البته آزار مدافعان تراکتورسازی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز