خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛

رد کردن پیشنهاد بارسلونا توسط پدیده آینتراخت / تلاش لیورپول برای شکستن رکورد منچستر یونایتد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۹۷

باشگاه لیورپول قصد دارد با کمپانی نایک قراردادی نجومی به ثبت رساند و رکورد منچستر یونایتد را در زمینه اسپانسرینگ بشکند.

به گزارش ایلنا، در شرایطی که به پایان فصل رقابت‌های فوتبال در اروپا نزدیک می‌شویم، اخبار و شایعات نقل و انتقالات احتمالی حسابی داغ شده و تیم‌های اروپایی تحرکات خود در بازار نقل و انتقالات را پیش از پایان فصل آغاز کرده‌اند.

رئال مادرید برای فروش گرت بیل 112 میلیون یورو درخواست کرده و مدیران باشگاه اعتقاد دارند باشگاه‌های انگلیسی حاضر به پرداخت این مبلغ هستند. (نشریه آ اس)

آرسنال در آخرین تلاش‌های خود سعی می‌کند آندر هررا را در تابستان به خدمت بگیرد. انتقال این بازیکن باتوجه به پایان یافتن قراردادش با منچستر یونایتد هزینه‌ای ندارد اما پاریسن ژرمن رقیب اصلی باشگاه لندنی در خرید هررا است (اکسپرس)

کریستین اریکسن به هدف اصلی نقل و انتقالات رئال مادرید در تابستان تبدیل شده‌است. فلورنتینو پرز ترجیح می‌دهد ابتدا روی خرید اریکسن تمرکز کند و در صورت ناکامی در خرید این بازیکن به سراغ پل پوگبا برود. (میرور)

باشگاه لیورپول انگلیس در تلاش است با کمپانی نایک قرارداد جدیدی به امضا برساند. هدف لیورپول این است که رکورد 750 میلیون یورویی منچستر یونایتد را بشکند و کران قیمت‌ترین قرارداد اسپانسرینگ لیگ برتر جزیره را به ثبت برساند. (نشریه ESPN)

طبق اعلام پدر نیکا یوویچ بازیکن جوان آینتراخت فرانکفورت ستاره تیم آلمانی علی‌رغم پیشنهاد بارسلونا قصد ندارد به این تیم بپیوندد. مهم‌ترین دلیل این تصمیم تردیدهای یوویچ برای بازی کردن در بارسلونا است. (نشریه بیلد)

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز