خبرگزاری کار ایران

به دلیل توهین به محمد صلاح

محرومیت سنگین برای سه هوادار چلسی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۶۴۲

بعد از انتشار ویدیویی از توهین‌های نژاد پرستانه هواداران چلسی به محمد صلاح این باشگاه قصد دارد از حضور این افراد در ورزشگاه جلوگیری کند.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی دیروز تیم‌های اسلاویا پراگ و چلسی تعدادی از هواداران چلسی شعارهایی نژادپرستانه بر ضد محمد صلاح سر دادند. این افراد که 6 نفر بودند با خواندن سرودهایی محمد صلاح را با عنوان "بمب‌گذار" صدا کردند. اتفاقی که به نوعی توهین به مذهب این بازیکن بود و پیش از این هم برای محمد صلاح رخ داده‌بود. 

این اتفاق در حالی رخ داده که با توجه به بازی روز یکشنبه چلسی و لیورپول در ورزشگاه استمفوردبریج نگرانی‌ها برای توهین مجدد هواداران چلسی به محمد صلاح افزایش پیدا کرده‌است. باشگاه چلسی سه نفر از این شش نفر را شناسایی و حضور آن‌ها در استادیوم را برای بازی روز یکشنبه ممنوع کرد.

طبق اعلام باشگاه لندنی تحقیقات برای شناسایی سه نفر دیگر ادامه دارد و در صورت تشخیص هویت آن‌ها از حضور این افراد در ورزشگاه جلوگیری خواهد شد. باشگاه چلسی اعلام کرده با حرکات نژادپرستی هوادارانش به شدت برخورد خواهد کرد و سعی می‌کند مانع رخ دادن مجدد این اتفاقات شود. 

باشگاه چلسی در بیانیه‌ای بعد از بازی برابر اسلاویا پراگ اعلام کرد: "ما هرگونه حرکت نژادپرستی توسط هوادارانمان را محکوم خواهیم کرد. در صورتی که رفتارهای این چنینی از هواداران ما سر بزند و آن فرد شناسایی شود سنگین‌ترین برخورد ممکن با این افراد را خواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد در استادیوم حاضر شوند. هواداران باشگاه این حرکت را محکوم می‌کنند و چنین افرادی مایه شرمساری باشگاه و هواداران هستند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز