خبرگزاری کار ایران

شب تلخ هری کین؛ رهبر در اوج ناتوانی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۶۳

هواداران تاتنهام هری کین را ستاره تیم‌شان می‌دانند؛ رهبری که می‌تواند مقابل دروازه تفاوت تیم‌شان را رقم بزند.

به گزارش ایلنا، مهاجم 25ساله در ورزشگاه جدید تاتنهام که نخستین بازی لیگ قهرمانان را برگزار می‌کرد پر از انگیزه بود برای اینکه ستاره 60 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه شود. منچسترسیتی به‌خوبی استعدادهای این بازیکن را می‌شناسد، او 24 گل در این فصل زده و بزرگترین تهدید برای تیم پپ گواردیولا محسوب می‌شد برای همین مهارش در دستور کار بود.

درگیری‌ها در ابتدا 50-50 بود اما کمی بعد با چاشنی خشونت بیشتری همراه شد و در نهایت شب تلخی برای قهرمان تاتنهام رقم خورد. سیتی بعد از خراب شدن پنالتی سرخیو آگوئرو کمی عصبی بازی را دنبال کرد و سه دقیقه بعد نخستین مبارزه هری کین در محوطه جریمه سیتی با نیکلاس اوتامندی و خشونت ذاتی او شکل گرفت. بیورن کوییپرز داور هلندی توجهی به اعتراض هواداران نکرد و تصاویر تلویزیونی ثابت کرد داور باتجربه تصمیم درستی گرفته اما این تازه ابتدای درگیری‌های کین بود.

20 دقیقه بعد دوباره کین و اوتامندی شروع کرد. هیچ‌کدام نمی‌خواستند کوتاه بیایند. کین خسته شده بود و به داور برای دادن یک کارت زرد به مدافع آرژانتینی التماس می‌کرد. داور باز هم اعتنایی نکرد. شاید تصمیم داور درست بود اما در برخورد 50-50 میان کین و فرناندینیو قضیه فرق می‌کرد.

هر دو حق داشتند برای زدن ضربه سر به هوا بپرند اما هافبک جنگنده برزیلی که زیاد کارت می‌گیرد وقتی روی زمین افتاد با آرنج به کین زد؛ باید خودش را خوش‌شانس بداند که داور به این صحنه توجه نکرد و او در زمین ماند. کین هم عصبانی بود و ناراحتی خودش را بروز داد، کار به بازیکنان دو تیم رسید اما در نهایت قربانی نداشت.

10 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم فاجعه برای کین، تاتنهام و شاید تیم ملی انگلیس رخ داد. توپ در کنار خط طولی نزدیک منطقه مربی‌ها بود که فابین دلف و کین، بازیکنان تیم ملی انگلیس، هر دو برای زدن توپ رفتند اما نتیجه برای یکی بدتر بود. تکلی خشن اما نه عمدی که قوزک کین را نشانه گرفت که پیش از این هم برای کاپیتان تیم ملی انگلیس دردسر درست کرده بود و برای همین بدون اینکه فشاری روی پای چپش بیاورد زمین را ترک کرد.

مربی‌اش موریسیو پوچتینو از دلف عصبانی بود و چند متر آن طرف‌تر ناراحتی‌اش را ابراز کرد. کین با کمک دو نفر از کارکنان تاتنهام راهی تونل شد تا آزمایش‌های بعدی میزان مصدومیت‌اش را مشخص کند. اگر واکنش کین را ملاک قرار دهیم، مصدومیتی جدی برای او رخ داده تا جایی که به گفته پوچتینو ممکن است تا آخر فصل مانع از همراهی او با تیم لندنی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز