خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: در روزهای سخت سیل و گرانی برای مردم فوتبال بی معنی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۴۴

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: تا پایان لیگ برتر هجدهم باید در شش فینال به رقابت بپردازیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان، ابتدا در مورد شرایط سخت کنونی کشور و بحران سیل گفت:

در روزهای سختی که مردم کشورمان در حال سپری کردن هستند که شامل گرانی ها و سیل های اخیر است، صحبت کردن در مورد فوتبال می تواند بی معنی باشد. تشکر می کنم از مردم به خاطر کمک به سیل زدگان و از مسولان درخواست دارم که شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنند. همه ما باید برای کمک به مردم آسیب دیده از سیل آستین ها را بالا بزنیم و کمک عملی داشته باشیم.

گل محمدی در خصوص شرایط بازی فردا گفت: هر ۶ بازی که تا انتهای فصل در پیش داریم یک فینال است و اولین فینال ما بازی فرداست که روبروی یک تیم جنگنده به نام نفت مسجد سلیمان بازی داریم، تیمی که کیفیت بازی آن ها نسبت به امتیازهایی که کسب کرده اند جایگاه بهتری می توانست داشته باشد. آن ها سرمربی خوبی دارند و بازیکن های تکنیکی آنها میتوانند کار را برای ما سخت کنند.

سرمربی پدیده شهرخودرو اضافه کرد: امیدوارم بازیکنانم تمرکز بالایی را در بازی فردا از خود نشان دهند تا بتوانیم این سه امتیاز حساس را به دست بیاوریم. گرفتن سه امتیاز هدف اصلی ماست و برای آن باید تلاش مضاعفی داشته باشیم و امیدوارم با کمک هواداران مثل گذشته سه امتیاز را بگیریم و جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

وی در خصوص اینکه با توجه به دیدار سپاهان و استقلال، پدیده می‌تواند در صورت برتری مقابل نفت مسجدسلیمان شرایط مناسبی در جدول داشته باشد، گفت: این بازی همانطور که گفتم خیلی حساس است و با توجه به دیداری که به آن اشاره کردید، شاید سه امتیاز این بازی بتواند جایگاه ما را یک پله ارتقا بدهد، البته برای کسب سهمیه همه چیز دست خودمان است، چون دو بازی با رقبای مستقیم‌مان در مشهد داریم که باید با استقلال و سپاهان بازی کنیم و آن دو بازی اهمیت زیادی در جایگاه ما در جدول دارد.

گل‌محمدی درباره وضعیت چوچو و اینکه آیا از او مقابل نفت مسجدسلیمان استفاده خواهد کرد یا نه، اظهار داشت: او دو سه جلسه بیشتر در تمرینات ما نبوده و با توجه به اینکه مسافتی طولانی را طی کرده، باید در شرایط تیم و بازی قرار بگیرد و نیاز به زمان دارد. باید کم کم به او فرصت داد، کیفیتش را دید و آرام آرام این بازیکن را به ترکیب اضافه کرد.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکن مصدوم یا محرومی برای بازی فردا دارد یا نه، خاطرنشان کرد: مشکلی نیست و خوشبختانه نه بازیکن مصدوم و نه بازیکن محروم داریم. امیدوار هستم در بازی فردا نیز هوادارنمان مثل همیشه حمایت خوبی داشته باشند و ما را تنها نگذارند و با حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین اعضا تیم برای کسب موفقیت شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز