خبرگزاری کار ایران

وحید امیری در آستانه بازگشت؛ پرسپولیس آغوش باز می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۲۱

نارضایتی سرمربی ترابزون از وحید امیری، باعث شده که خیلی‌ها از احتمال بازگشت او به پرسپولیس بگویند.

به گزارش ایلنا، درست مثل همان اخباری که درباره مهدی طارمی و رامین رضاییان منتشر شد و هر بار هم برانکو ایوانکوویچ اعلام کرد موافق بازگشت آنها نیست. خیلی‌ها اما حساب امیری را از آنها جدا می‌دانند و معتقدند او می‌تواند با محبوبیتی که در میان پرسپولیسی‌ها داشته، شانس خود را برای بازگشت به تیم امتحان کند.

همه این زمزمه‌ها از خبری آغاز شد که در یکی از رسانه‌های ترکیه‌ای منتشر شد. fotomac درباره وحید امیری نوشت که این بازیکن ابتدای فصل راهی تیم ترابزون اسپور ترکیه شد ولی با نزدیک شدن به پایان نخستین فصل حضور امیری در این تیم، اونال کارامان، سرمربی تیم ترکیه‌ای از شرایط او راضی نیست.

امیری در ۱۸ دیدار تیمش در این فصل، در مجموع ۶۱۷ دقیقه بازی کرد و تنها موفق به زدن یک گل شد. حالا با اینکه او یک سال دیگر با تیم ترابزون اسپور قرارداد دارد اما عملکرد این بازیکن و نارضایتی سرمربی تیم، زمزمه‌های جدایی‌اش از ترابزون را بیش از پیش مطرح کرده است.

 

چند تن از نزدیکان امیری معتقدند هر قدر هم که قرارداد وحید امیری با باشگاه ترابزون اسپور، قرارداد خوبی از نظر مالی باشد به نیمکت‌نشینی طولانی‌مدت او و دوری‌اش از مسابقات نمی‌ارزد. همین موضوع باعث شده که عده‌ای پیشنهاد بازگشت به لیگ ایران را برای او مطرح کنند.

 البته با توجه به شرایط خوبی که امیری در پرسپولیس داشت، بدون شک خود او هم به بازگشت به تیم سابق خود بی‌علاقه نیست.

واقعیت اما این است که وحید امیری هم مثل چند بازیکن دیگر پرسپولیس در زمان نامناسبی این تیم را رها کرد و رفت و برانکو ایوانکوویچ بارها گفته به بازیکنانی که در روزهای سخت، تیم را رها کردند، احتیاجی ندارد.

با این حال عده‌ای معتقدند محبوبیت امیری، نزد هواداران پرسپولیس می‌تواند باعث گشوده شدن راهش به سمت تیم سرخپوش پایتخت باشد.

مسدود بودن راه پرسپولیس به روی بازیکنان جدا شده در زمان محرومیت تیم را هم که کنار بگذاریم، حضور بازیکنان باکیفیت در پست او در پرسپولیس، مانع دیگری است که بازگشت او را سخت می‌کند. در حال حاضر پرسپولیس مهدی ترابی، مهدی عالیشاه و بشار رسن را به‌عنوان وینگر چپ در اختیار دارد که ترابی در بازی‌های گذشته نشان داده وینگر بی‌جانشینی است.

 علاوه بر این برانکو حتی نوراللهی و مهدی شریفی را هم در پست وینگر بازی داده است و همه اینها نشان می‌دهد پرسپولیس در پست وینگر نیازی به بازیکن ندارد. ضمن اینکه همین حالا هم به دلیل ترافیکی که در پست وینگر دارد، عالیشاه نیمکت‌نشین است و نیمکت‌نشینی، صدای اعتراضش را هم درآورده است.

با این تفاسیر بعید به نظر می‌رسد امیری حتی در صورت جدایی از ترابزون شانسی برای پیوستن به پرسپولیس داشته باشد.

در عین حال با عملکردی که در این تیم ترکیه‌ای داشته اگر در فهرست خروجی باشگاه قرار بگیرد، چاره‌ای جز بازگشت به لیگ ایران ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز