خبرگزاری کار ایران

افول مهاجم سابق استقلال در لیگ یک؛ پایان مسیر پرحاشیه

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۴۳۰

مهاجم سابق باشگاه استقلال تهران در لیگ یک عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ایمان موسوی مهاجم سابق استقلال تهران که با انتظارت فراوانی جهت کمک به خط هجومی باشگاه شهرداری اوایل فصل جذب این باشگاه شده بود در نیم فصل دوم عملکرد ضعیفی از خود برجای گذاشته و تیمش در معرض سقوط قرار دارد.

این مهاجم ۲۹ ساله و پا به سن گذاشته که رو به افول است در این فصل به غیر از لیگ یک پیشنهاد دیگری نداشت و به بندرماهشهر آمد تا مشکل گلزنی این تیم را حل کند.

موسوی که از هفته هفتم و در دیدار رفت برابر کارون اروند خرمشهر برای اولین بار در ترکیب شهرداری به میدان رفت تاکنون ۲۱ بازی برای ماهشهری ها انجام داد و در کل ۳ گل برای این تیم به ثمررساند و یک ضربه پنالتی را برابر بادران از دست داد.

اگر گل های ایمان موسوی را در جهت امتیاز گیری شهرداری حساب کنید به آمار جالبی نخواهید رسید. او یک گل سه امتیازی برابر مس رفسنجان به ثمر رساند، یکی از دو گل پیروزی بخش شهرداری برابر ملوان و یک گل برابر قشقایی شیراز به ثمر رساند که شهرداری آن بازی را واگذار کرد.

موسوی همچنین یک پنالتی حساس را برابر بادران از دست داد تا شهرداری آن بازی را با نتیجه ۳-۲ واگذار کند و از کسب یک امتیاز محروم شود.

این آمار برای مهاجم معروف و با سابقه ای که قرار بود با گلزنی هایش کمک حال ماهشهری ها باشد اصلا قابل قبول نیست و این تیم با عملکرد ضعیف این مهاجم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در حال سقوط به لیگ دسته دو فوتبال کشور می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز