خبرگزاری کار ایران

این شش هفته نساجی دیدن دارد

سینک: توهین به قلعه‌نویی اوج بی معرفتی بود!

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۸۹

هافبک نساجی از شعارهایی که علیه امیر قلعه نویی داده شد اظهار تاسف کرد.

به گزارش ایلنا،نساجی در روزی که بازی‌شان مقابل سپاهان و تساوی برابر این تیم مدعی قهرمانی به تساوی کشید روز پرحاشیه‌ای را بابت شعار علیه قلعه‌نویی در قائمشهر تجربه کرد. مسابقه‌ای که باعث قهر ژنرال و نیامدن او به کنفرانس خبری شد آنهم در جایی که این مربی مدعی بود کمک زیادی به نساجی داشته است. امید سینگ ضمن عذرخواهی از امیر قلعه‌نویی و تاکید روی این موضوع که شعاردهنده‌ها هوادار تیم شهر خسته نبوده‌اند از شرایط خوب خودش و انگیزه برای یک پایان خوب در لیگ با نساجی حرف به میان آورد.

 

بازی خوبی مقابل سپاهان داشتید و ترمز این تیم مدعی را کشیدید واز قهرمانی دورشان کردید؟

مقابل سپاهان روز بازی خوب نساجی بود و به نظرم هرچند ما برای برد در خانه مقابل این تیم قرار گرفته بودیم اما به نظرم یک امتیاز هم مقابل این مدعی قهرمانی غنیمت است. سپاهان واقعا تیم خوبی است و یک مربی کاربلد مثل قلعه‌نویی دارد که همیشه تیم‌های او مدعی است. به نظرم مقابل این تیم بازی کردن و امتیاز گرفتن یک هنر است و بچه‌های این نساجی این هنر را به خوبی به نمایش گذاشتند.مطمئن باشید که در این شش هفته دیدنی‌تر از قبل خواهیم بود.

 

شرایط خوبی در جدول دارید و نگران سقوط نیستید؟

به خاطر این‌که در جدول شرایط خوبی پیدا کنیم به دنبال امتیاز از همه بازی‌ها هستیم. یک امتیاز از سپاهان کسب کردیم اما در کل هر امتیازی که می‌گیریم اوضاع‌مان بهتر شده و این در نیم‌فصل دوم بسیار مهم است. هدف ما خوشحال کردن مردم و هواداران نساجی است و تمام تلاش خودمان را برای موفقیت تیم در بازی‌های باقی‌مانده انجام می‌دهیم.

 

با این اوصاف یعنی به یک امتیاز مقابل سپاهان راضی بودید اما‌شانس هم داشتید.

در بازی با سپاهان اتفاقا شرایط خیلی خوبی برای سه‌امتیاز داشتیم. چند موقعیت صددرصدی برای گل داشتیم که موفق نبودیم. سپاهان هم این‌شانس را داشت و فکر می‌کنم در این بازی تقسیم امتیازات عادلانه بود چون سرعت مسابقه بالا و دو تیم به قول فوتبالی‌ها «جوندار» فوتبال بازی کردند.

 

تو هم بعد بازگشت به ترکیب اصلی در کنار بقیه بازیکنان نساجی مقابل سپاهان روز خوبی را داشتی؟

همه خطوط خوب بودند. شما از حامد لک بگیرید تا خط دفاعی، میانی و حمله همه عالی بودند. بازی پرفشاری را تجربه کردیم و من هم یکی، دو هفته از بدنی عقب بودم و خدا را شکر وضعیت خوبی دارم و توانستم خودم را برسانم. متاسفانه آنفولانزا گرفته بودم اما آماده شدم و توانستم نظر کادرفنی را جلب کنم. شک نکنید در این چند هفته باقی مانده بهترین نمایش را از نساجی خواهید دید. در کنار آمادگی جسمانی بالا انگیزه زیادی در شش هفته باقی مانده دارم و هدف همه ما کمک به تیم برای کسب رتبه‌های بالاتر در جدول است.

 

ادامه کار را برای نساجی چطور می‌بینی؟

تقریبا همه بازی‌های سخت خودمان را کرده‌ایم اما همه تیم‌ها کار سختی دارند و بازی‌های باقی‌مانده هرکدام حکم فینال را دارد. ما هم از این شرایط مستثنی نیستیم و تلاش‌مان در هر بازی برای موفقیت تیم است تا بتوانیم در انتهای فصل جواب این هواداران را با سربلندی بدهیم.

 

ماجرای توهین سکوها و هواداران نساجی به قلعه‌نویی حسابی بازی شما راتحت الشعاع قرار دادهرچند که مدیران و کادرفنی باشگاه اعلام کردند شعاردهنده‌ها علیه سرمربی سپاهان طرفدار تیم شما نبودند.

باور کنید در اواخر بازی یک لحظه این اتفاق افتاد و خودمان هم نفهمیدیم که چه شد و چرا جو متشنج شد. باور کنید منهم وقتی شرایط این‌طور شد برای امیرخان ناراحت شدم و به هیچ عنوان این رفتارها جزو قشنگی‌های فوتبال نیست. امیر قلعه‌نویی برای فوتبال ما و همین تیم نساجی زحمات زیادی کشیده و نباید به او ناسزا می‌گفتند. امیر قلعه‌نویی مربی بزرگی است و پرافتخارترین سرمربی ایران است و جدا از آن یکی از بهترین بازیکنان فوتبال کشورمان به حساب می‌آید و این یعنی احترامش واجب است. به نظرم با این رفتارها این آدم‌ها از فوتبال دور می‌شوند و حضورشان کمک می‌کند فوتبال زیباتر باشد. من به شخصه‌امیرخان را دوست دارم و از او تمام قد عذرخواهی می‌کنم. من هم قبول دارم آن‌هایی که به‌امیرخان ناسزا گفتند هواداران نساجی قائمشهر نیستند. ادب و معرفت هواداران نساجی مثال زدنی است و باور کنید اینقدر خوب هستند که هر فوتبالیستی کمتر بعد از حضور در این شهر به دنبال جدایی از آن‌هاست. بازهم از امیرخان عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم که بتوانیم سوء تفاهم ایجاد 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز