خبرگزاری کار ایران

جلالی: چمن مصنوعی به ما آسیب زد / به دنبال سه امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۲۲۵

سرمربی نساجی مازندران گفت: همه باید بدانیم که 4 تیم هستند که نسبت به سایر تیم ها، چه از نظر بودجه و چه از نظر امکانات و ستارهایی که گرفتند متمایز هستند و شما در جدول که نگاه می کنید خودشان را از همه جدا کرده اند

به گزارش ایلنا، در ادامه لیگ برتراز هفته بیست و پنجم فردا دو دیدار در شهر های اهواز و تبریز برگزار می شود. در تبریز دو تیم ماشین سازی و نساجی راس ساعت 18 به مصاف هم خواهند رفت .مجید جلالی سرمربی نساجی  قائم شهر  در آستانه این بازی با حضور در نشست مطبوعاتی در خصوص این بازی اظهار داشت: با عنایت به اینکه می دانیم با چه تیم خوبی بازی داریم همه بچه ها و همه تیم  خودشان را آماده می کنند که دربازی فردا بتوانند خیلی موفق و سربلند ظاهر شوند که بتوانیم در صورت امکان با سه امتیاز  از زمین بازی خارج شویم.

 وی در ادامه افزود : ما بازیکن آسیب دیده ای نداریم  اما عباس زاده نیاز دارد که بیشتر  تمرین کند تا به شرایط  بازی برسد و محمد آبشک هم محروم است و به غیر از این  دو بازیکن با تمام قوا به دیدار ماشین سازی  آمدیم.

 مجید جلالی درباره  کیفیت تیم خود گفت: ما از نظر نفرات تیم قابل قبولی هستیم و بابت ظرفیتی که داریم سعی کردیم به همان اندازه هم خوب باشیم. البته در قائم شهر که بازی می کنیم به این ظرفیت انرژی ، هواداران هم اضافه می شود اما در بازی های خارج از خانه هم کیفیت خوبی ارائه کرده ایم و به  همین  دلیل نگاه ما به بازی فردا نگاه امیدوارانه ای است.

جلالی با انتقاد از بازی در چمن مصنوعی و تبعات آن گفت: هر کدام از این 16 تیم لیگ برتر در طول یک سال حد اکثر دوبار بازی در زمین  چمن مصنوعی را تجربه می کنند درحالی که نساجی قائم شهر باید در طول فصل 16 بار در زمین چمن مصنوعی به میدان برود و این اصلا چیز خوبی نیست و الان که من دراین شهر هستم می بینم  که هم در زمان تمرین و حجم تمرین و حتی فشار تمرین خیلی باید مراعات کنیم و این از بار آموزشی ما بسیار کم می کند. همچنین در حوزه آسیب دیدگی که متاسفانه  بایدبگویم میزان آسیب دیدگی هم  بالاست و این همه مشکلاتی است که همه تیم ها که در زمین چمن مصنوعی بازی می کنند در گیر هستند . ولی  مشکلات ما خیلی از همه آنها بیشتر است اگر در آینده بشود که این زمین ها به صورت طبیعی در بیاید قطعا برای نساجی و تیم های دیگر می تواند موضوعات و نتایج  خوبی را همراه داشته باشد.

وی در ادامه در ارتباط با کیفیت لیگ هجدم خاطر نشان کرد: همه باید بدانیم که 4  تیم هستند که نسبت به سایر تیم ها، چه از نظر بودجه و چه از نظر  امکانات و ستارهایی که گرفتند متمایز هستند و شما در جدول که نگاه می کنید خودشان را  از همه جدا کرده اند و درعین حال می بینیم که رقابت خوبی هم بین این چهار تیم به وجود آمده است. البته پدیده هم توانسته تیم خوبی را دست و پا کند و اتفاق خوبی است .بقیه تیم ها مثل فولاد و صنعت نفت و نساجی هم تیم های خوبی هستند و روی هم رفته امسال لیگ خوبی را پشت سر گذاشتیم  و جا دارد به همه مسئولین امر تبریک بگویم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز