خبرگزاری کار ایران

سعادتمندی برانکو با جذب این دو مدافع

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۰۲

پرسپولیس در دیدار حساس برابر الاهلی عربستان با دو گل خلیل زاده و علیپور به پیروزی رسید و امیدهای صعود خود را زنده نگه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اما نکته های جالب توجه در این دیدار و دیدارهای گذشته‌ی پرسپولیس، درخشش مدافعان کناری پرسپولیس می باشد.

پرسپولیس در نیم فصل اقدام به جذب دو مدافع کناری نمود و اکنون با بکارگیری آن ها در نیم فصل دوم و در رقابت های لیگ برتر و لیگ قهرمانان، به خوبی توانسته خلاء ماهینی و انصاری را پر نماید.

شیری و نادری که در بدو پیوستن به ترکیب پرسپولیس عملکرد متوسطی از خود به نمایش گذاشته بودند، رفته رفته پیشرفت کرده و با بهبود عملکرد خود، اینک از مهره های قابل اتکاء برانکو در جناحین می باشند، چه در فاز دفاعی، چه در فاز هجومی.

اما اوج عملکرد درخشان شیری و نادری در دیدار هفته‌ی سوم لیگ قهرمانان برابر الاهلی بود؛ دیداری که در آن شیری و نادری با بازی خوب خود و نقش داشتن در به ثمر رسیدن گل های اول و دوم تیمشان، کیفیت خود را به معرض نمایش گذاشتند.

پرسپولیس که روزگاری مدافعان کناری نه چندان باکیفیتی چون میثم حسینی و بابک حاتمی را در ترکیب خود می دید، حال به جایی رسیده که مدافعان راست و چپ اش از ستاره های درخشان لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر می باشند.

مهدی شیری و محمد نادری نوید روزهای خوشی را به پرسپولیس و سرمربی این تیم می دهند؛ هر دو در دفاع کم اشتباه و در حمله پراشتها؛ چه سعادتمند است برانکو!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز