خبرگزاری کار ایران

دایی: می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیکان را ببریم/ با تمام وجود برای بردن مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۷۴

مربی سایپا در مورد شرایط این تیم و برتری مقابل پیکان صحبت کرد.

محمد دایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی سایپا مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و با برنامه‌هایی که از قبل داشتیم توانستیم حریف را شکست دهیم. اگر بی‌دقتی بازیکنان ما در زدن ضربات آخر نبود به نظرم می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری پیروز شویم.

وی در مورد اوج گرفتن دوباره سایپا بعد از مدتی کسب نتایج نه چندان خوب گفت: ما مشکلات زیادی داشتیم که به اندازه کافی در موردش صحبت شده است. مشکلات مالی و نبود زمین تمرین و خیلی از مسائل دیگر به ما ضربه زد ولی حالا خدا را شکر اوضاع تا حد زیادی بهتر شده و آرامش در تیم حکمفرماست. قول و قرارهایی گذاشته شده است و زمین تمرینی هم در اختیار ما قرار داده شده و باعث شده بتوانیم بدون دغدغه به کارمان ادامه دهیم و به همین خاطر نتایج تیم دوباره خوب شده است.

مربی سایپا در مورد دیدار بعدی این تیم با پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس همانطور که می‌دانید از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و قهرمان پیاپی دو دوره لیگ بوده و در حال حاضر هم صدرنشین است. بازی مقابل این تیم سخت است ولی ما به هیچ عنوان پا پس نمی‌کشیم و با همه وجود مقابل این تیم قرار می‌گیریم تا پیروز شویم. جوان‌های خوبی در ترکیب تیم داریم که انگیزه بالایی برای این دیدار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز