خبرگزاری کار ایران

کریمی: از گروه مرگ شانس صعود داریم / به برد الهلال باور داشتیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۱۷۲

بازیکن استقلال گفت: ما باور داشتیم که می توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و صدرنشین صعود کردیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت باشگاه استقلال، علی کریمی هافبک گلزن تیم فوتبال استقلال که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در نشست خبری حاضر شد و درباره این دیدار گفت: ما با همه وجود تلاش کردیم تا برنده مسابقه باشیم. این برد برای ما بسیار بسیار مهم و با اهمیت بود زیرا از دو بازی اول تنها یک امتیاز گرفتیم و در هفته گذشته تلاش کردیم به تورنمنت برگردیم. خدا را شکر می کنم که دوباره شانس داریم تا صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما در گروه مرگ هستیم و 4 تیم قهرمان و پر قدرت در گروه حضور دارند و برای ما مهم است که این مسیر را در آینده طی کنیم. با همه وجود برای هواداران جنگیدیم و برای آینده امیدوار هستیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که چه پیامی برای هواداران استقلال دارید، تصریح کرد: ما باور داشتیم که می توانیم به برد برسیم. فصل گذشته نیز دو مرتبه الهلال را شکست داده بودیم و صدرنشین صعود کردیم. از بازی های قبلی یک امتیاز داشتیم اما امشب امیدوار و مصمم بودیم تا با برد کار را به پایان برسانیم و دوباره برای صعود شانس داشته باشیم. 3 بازی دیگر پیش روی ما است و باید خیلی خوب بجنگیم و تلاش کنیم تا بتوانیم حداکثر امتیازات را جمع کنیم و به مرحله بعدی برویم. از هواداران استقلال تشکر می کنم و ما به خاطر آنها همیشه تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز