خبرگزاری کار ایران

منصوریان: گروه ما سخت است/ الوصل را نباید دست کم گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۵۶۲

سرمربی تیم ذوب آهن گفت: ایرانی‌های زیادی در دبی و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنارمان باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با الوصل امارات گفت: بازی بسیار سختی مقابل الوصل داریم خوشحالیم که شرایط خوبی داریم. برای گرفتن سه امتیاز می‌جنگیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

وی در مورد  باخت پرگل پنج بر صفر الوصل برابر الزورا  ادامه داد: بازی‌های تیم الوصل را دیدم تیم خوبی است. مسیر الوصل با تیم ما متفاوت است این تیم اماراتی تیمی با کیفیتی است و در این مسابقه میزبان است و در خانه‌اش به میدان می‌رود. 

منصوریان در موردسطح گروهی که در آن قرار دارند افزود:  ۶ مسابقه سخت داریم و الوصل تیم قدرتمندی است. الزورا سرشار از انگیزه است و الوصل هم تیم قدرتمندی است و تیم عربستانی هم تیم خوبی است و گروه سختی داریم.

منصوریان در مورد مصدومان تیمش گفت: عباسی و خلعتبری مصدومان تیم ما هستند که فردا غایب هستند.
سرمربی ذوب آهن در مورد بازی در ورزشگاه الوصل امارات اظهار داشت: ایرانی‌های زیادی در دبی  و سایر شهرهای امارات حضور دارند و همواره از تیم‌های ایرانی حمایت کرده‌‌اند و از ایرانی‌های حاضر در این کشور دعوت می‌کنم که فردا برای دیدن بازی ما به ورزشگاه بیایند و کنارمان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز