خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس و تعطیلات خوش

روی نوار کامیابی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۱۰۶

سرخپوشان روز دهم فروردین دربی را بردند و روز پانزدهم هم برابر پیکان به یک برتری ارزشمند دست یافتند.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان امسال یک عیدی حقیقی به هواداران‌شان دادند. آنها روز دهم فروردین دربی را بردند و روز پانزدهم هم برابر پیکان به یک برتری ارزشمند دست یافتند.

به این ترتیب فاصله پرسپولیس با استقلال که در پایان سال 97 فقط 2 امتیاز بود، به 7 امتیاز افزایش پیدا کرد. به علاوه نشانه‌های فنی روشنی هم در تیم برانکو دیده شد. خریدهای جدید در این دو بازی بیش از گذشته خودی نشان دادند.

محمد نادری در سمت چپ به یک پدیده تبدیل شده است، مهدی ترابی بهترین بازی‌اش را برای مصاف با استقلال کنار گذاشت، سروش رفیعی بسیار بهتر از قبل دیده شد و حتی بودیمیر هم حداقل مقابل پیکان نشان داد یک بازیکن بی‌خاصیت نیست.

مهاجم کروات قرمزها در این دیدار یک پنالتی گرفت و یک پاس گل دیدنی داد تا نشان بدهد گاهی می‌شود روی او حساب کرد. این درخشش مخصوصا به خاطر همزمانی با روزهای بد گادوین منشا در استقلال حایز اهمیت است؛ بازیکنی که با صلاحدید برانکو از پرسپولیس رفت و به استقلال پیوست، اما این روزها چیز خاصی از خودش نشان نمی‌دهد.

اگر از مشکلات مالی صرف نظر کنیم، در پرسپولیس فعلا همه چیز خوب است، غیر از مصاحبه عجیب‌وغریب امید عالیشاه که بعد از بازی با پیکان هواداران را شوکه کرد. عالیشاه که در نیم‌فصل اول جزو خوب‌های پرسپولیس بود و عنوان بهترین پاسور لیگ را هم به خودش اختصاص داد، در نیم‌فصل دوم با ورود خریدهای جدید نیمکت‌نشین شده است.

این بازیکن که برابر پیکان هم به بازی گرفته نشد، در پایان دیدار گفت حرف‌های شنیدنی زیادی در مورد دلایل بازی نکردنش دارد که آخر فصل به زبان می‌آورد. این مصاحبه تهدیدگونه، موجی از خشم و اعتراض هواداران را علیه خود امید به دنبال آورد و خیلی‌ها از او خواستند از عاقبت بازیکنانی مثل پیام صادقیان، رامین رضاییان یا محسن مسلمان درس بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز