خبرگزاری کار ایران

ابراز رضایت از عملکرد تیم و باشگاه، تاکید بر تقویت و چابک سازی اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۰۴۵

دومین نشست هیات مدیره جدید پرسپولیس، از ساعت ۱۶ امروز شنبه در محل باشگاه و با حضور همه اعضا تشکیل شد. در این جلسه اعضاء ضمن تایید عملکرد باشگاه و تیم بر تقویت توان اقتصادی شرکت تاکید کردند.

 به گزارش ایلنا به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره جدید پرسپولیس امروز شنبه دومین نشست خود و اولین جلسه در سال ۹۸ را در محل باشگاه پرسپولیس برگزار کرد.

در این جلسه؛  جعفر کاشانی، ایرج عرب، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی، هر پنج عضو هیات مدیره حضور داشتند.

رسمیت جلسه از ساعت ۱۶ اعلام شد و نشست تا ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه ادامه یافت.

در ابتدا مدیرعامل دستور جلسه را قرائت کرد و در ادامه ایرج عرب گزارشی را از آخرین وضعیت مالی و ساختاری باشگاه ، فنی تیم، برنامه‌های پیش رو و چالش‌های احتمالی ارایه کرد و نقطه نظرات هیات مدیره نیز درباره موضوع‌های مطرح شده، استماع گردید.

در این جلسه درباره پیشنهادها و برنامه ارایه شده از سوی مدیرعامل مربوط به اعزام تیم به دبی و تاشکند نیز تصمیم‌گیری شد.

همچنین تقویت اقتصادی باشگاه و چابک سازی فعالیت‌ها از موارد مورد تاکید اعضا بود و درباره راهکارهای مربوط به آن بحث و تبادل نظر شد.

اعضای هیات مدیره ضمن تاکید بر برگزاری جلسات به صورت هفتگی، رضایت خود از عملکرد مدیریت، کادر فنی و بازیکنان را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز