خبرگزاری کار ایران

بهترین فصل فوتبالی محسن فروزان در تراکتورسازی؛ دو گام تا رکورد بزرگ

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۵۶

گلر باتجربه تراکتورسازی تبریز در نیم فصل دوم فوق العاده ظاهر شده است.

به گزارش ایلنا، محسن فروزان، گلر 31 ساله‌ی تراکتورسازی تبریز که تا کنون فصل خوبی را به همراه سرخپوشان تبریزی پشت سر نهاده، با عملکرد درخشان خود در چهارچوب دروازه‌ی تراکتور خود را در کانون توجهات قرار داده است.

فروزان تا هفته‌ی بیست و سوم و پس از گذشت هشت هفته از نیم فصل دوم، تنها یک گل برابر نساجی دریافت کرده و موفق به ثبت 7 کلین شیت شده بود، از جمله کلین شیت در برابر استقلال و سپاهان؛ اینک پس از بازی هفته‌ی بیست و چهارم در برابر صنعت نفت آبادان و گل نخوردن در این دیدار، هشتمین کلین شیت خود در نیم فصل دوم را به ثبت رساند.

عملکرد فوق العاده‌ی فروزان در کنار درخشش خط دفاعی تراکتور، نقش بسیار موثری در تبدیل شدن تراکتور به برترین خط دفاعی لیگ پس از استقلال، پرسپولیس و پدیده و همچنین رسیدن این تیم به رتبه‌ی دوم جدول و شناخته شدن به عنوان دومین مدعی اصلی قهرمانی، تا بدین جای فصل داشته است.

یاد نداریم فروزان تاکنون به چنین عملکرد مثبتی دست یافته باشد و به لطف خط دفاع مستحکم تراکتوری‌ها، او بهترین فصل فوتبالی‌اش را در تبریز درحال شکل دادن است.

فروزان اکنون با تداوم این روند طی دو بازی آینده تیمش قادر خواهد بود رکورد بسته نگه داشتن دروازه اش را ارتقا بخشد و از سیدحسین حسینی در استقلال که فصل پیش آن را از آن خود کرد عبور کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز