خبرگزاری کار ایران

چشم امید سپیدرود به دیدار قعر جدولی‌ها؛ مسیر سخت برای بقای ماهی‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۹۵۵

سپیدرود رشت برای ابقا در لیگ برتر شش مسابقه حساس و مهم را پیش رو دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپیدرود رشت در سال جدید به دو تساوی مقابل تیم‌های پیکان و ذوب آهن اصفهان دست پیدا کرد تا اکنون با 15 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی با اختلاف 5 امتیاز بیشتر نسبت به استقلال خوزستان قعر جدولی، کماکان خطر سقوط به دسته پایین‌تر را احساس کنند.

تساوی بدون گل برابر ذوب آهن در هفته بیست و چهارم سومین امتیازی بود که سرخپوشان گیلانی با نادر دست نشان کسب کردند. سرمربی سابق مس کرمان، قبل از فرا رسیدن هفته بیستم لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده گرفت و تا به امروز به سه تساوی رسیده و یک شکست مقابل پرسپولیس را تجربه کرد تا از 12 امتیاز ممکن در حال حاضر تنها سه امتیاز به دست بیاورد.

در شش بازی باقی مانده سپیدرود باید به ترتیب مقابل تراکتورسازی، پارس جنوبی، فولاد، نفت مسجد سلیمان، نساجی و استقلال تهران به میدان برود و سه دیدار در خارج و سه دیدار در داخل خانه برگزار خواهد شد. مهم‌ترین بازی برای شاگردان دست نشان شاید نفت مسجد سلیمان باشد که از بین حریفانی که آنها شانس دارند تا به جای آن برسند، طلایی پوشان خواهند بود.

دیدار نساجی مازندران در هفته ماقبل پایانی هم می‌تواند قابل توجه باشد اما با توجه به اختلاف امتیاز زیاد بین دو تیم سپیدرود برای ابقا در لیگ برتر ابتدا باید منتظر ناکامی تیم‌هایی همانند پیکان، صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان باشد و سپس در بازی‌های پیش رو برای کسب حداکثر امتیازات تلاش کند.

نفت مسجد سلیمان یک هفته پیش از اینکه در خانه حریف سپیدرود رشت باشد در بازی مهم و سرنوشت ساز با توجه به امتیازات فعلی تیم‌های قعر جدولی در هفته بیست و هفتم میهمان صنعت نفت آبادان است و رویارویی این دو تیم هم می‌تواند تاثیر بسزایی در معرفی یکی از تیم‌های سقوط کننده به لیگ دسته اول تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز