خبرگزاری کار ایران

نشان دادیم که چه تیم توانمندی هستیم

جلالی :هواداران نساجی همیشه حرمت‌ها را حفظ کرده اند / بی حرمتی به قلعه نویی 20 ثانیه طول کشید

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۷۲۵

سرمربی نساجی درخصوص اینکه آیا مشکلات مالی تیمش حل شده یا خیر افزود: قرار است در این هفته حل شود. دیشب با آقایان صنیعی‌فر و حدادیان صحبت کرده‌ام.

مجید جلالی سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص تساوی تیمش مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: بازی سنگین و قوی‌ای بود. بازیکنان ما در این بازی نشان دادند که چقدر توانا هستند. البته ما در بعضی از پست‌ها دچار کمبود تجربه و مهارت هستیم اما با همه این ظرفیت‌ها نشان دادیم که چه تیم توانمندی هستیم. هواداران هم سنگ‌تمام گذاشتند. آنها به بازیکنان انرژی می‌دهند و همین باعث شده که تیم ما بالاتر از ظرفیت خودش بازی کند.

وی درباره بی‌احترامی‌هایی که به قلعه‌نویی سرمربی سپاهان اصفهان گردید، تصریح کرد: در یک بازی که 90 دقیقه است ممکن است اتفاقاتی حاشیه‌ای هم به وجود بیاید. این اتفاق کمتر از 20 ثانیه بود و به سرعت هم تمام شد. همیشه هواداران نساجی حرمت‌ها را حفظ کردند و کاش این اتفاق نمی‌افتاد. در این مدتی که من در این تیم فعالیت دارم یک مورد هم چنین اتفاقاتی را ندیده بودم.

سرمربی نساجی درخصوص اینکه آیا مشکلات مالی تیمش حل شده یا خیر افزود: قرار است در این هفته حل شود. دیشب با آقایان صنیعی‌فر و حدادیان صحبت کرده‌ام. آنها هم پذیرفتند که به خاطر هواداران و بازیکنان هرچه زودتر مشکلات مالی را حل کنند. قرار است این هفته با حضور استاندار و هر دوی این عزیزان جلسه‌ای برگزار گردد.

جلالی در پایان درمورد آخرین وضعیت عباس‌زاده گفت: عباس‌زاده از هفته گذشته تمریناتش را شروع کرده است. بدنساز تیم ما هم به صورت ویژه با او کار می‌کند. امیدواریم هرچه زودتر به شرایط مسابقه بازگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز