خبرگزاری کار ایران

مهم نیست بازی کنم یا روی نیمکت باشم

نعمتی: قرار نبود منشا به استقلال برود/ خوشحالی نکردنم جلوی پیکان دو دلیل داشت/ هنوز قهرمان نشده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۷۷

هافبک پرسپولیس در مورد شرایط این تیم و پیروزی مقابل پیکان صحبت کرد.

سیامک نعمتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده شویم. بعد از دربی 3 امتیاز این بازی مهم بود و سعی داشتیم شیرینی برد دربی را دوچندان کنیم که موفق شدیم. ضمن اینکه این بازیاز لحاظ جدول و کورس قهرمانی خیلی مهم بود. بچه ها زحمت کشیدند و هواداران کمک کردند و توانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در مورد گلزنی به تیم سابقش و خوشحالی نکردن بعد از گل گفت: من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و پیکان هم تیم سابق من بود و انگیزه خاصی جلوی آن داشتم. شادی نکردن من بعد از زدن گل هم دو دلیل داشت، یکی این که پیکان تیم سابق من بوده و دلیل دومش هم مصیبتی بود که به خاطر سیل‌هایی که در استان‌های مختلف کام مردم ایران را تلخ کرده است ایجاد شده بود و به همین خاطر هرچند گل می‌زدهم بازهم خوشحالی نمی‌کردم.

هافبک پرسپولیس در مورد بازگشت به ترکیب اصلی بعد از چند بازی نیمکت نشینی عنوان کرد: من همیشه در خدمت تیم بودم و هر موقع کادرفنی خواسته بازی کردم و هر وقت تصمیم گرفته روی نیمکت نشستم و برای تیم آرزوی موفقیت داشتم. خیلی بازی‌ها را انجام دادم و فقط در آسیا در ترکیب اصلی نبودم. در هر بازی هر چند دقیقه به میدان رفتم هرچه در توان داشتم گذاشتم و مهم موفقیت تیم است نه اینکه من بازی کنم یا نکنم. دلیل نمیکت نمشینی هم فکر می‌کنم به خاطر این است که چند بازی پشت سر هم داشتیم و کادرفنی از چند نفر استفاده می‌کند تا به بازیکنان فشار نیاید و ب همین خاطر ترکیب اصلی ما خیلی دچار تغییرات می‌شود. بازیکنان تیم ما همه سرحال هستند و در حال حاضر بالای 20 نفر بازیکن آماده داریم.

نعمتی در مورد سخت شدن شرایط پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی گفت:  خدا را شکر ما در آسیا تجربه خوبی داریم و نایب قهرمانی فص گذشته کمک می‌کند در ادامه راه نتایج خوبی بگیریم. بازی اول دقیقه 90 گل خوردیم و بدشانس بودیم ولی در کل فکر می‌کنم بازی با الاهلی هم رفت و برگشت سنگین است ولی باید ببریم و با تمام قوا در امارات حاضر شویم تا پس از این دو دیدار شرایط خوبی برای صعود پیدا کنیم.

وی در مورد دربی 89 و برتری پرسپولیس و تلاش خودش برای گلزنی در این دیدار گفت: همانطور که گفتم هدفم فقط کمک به پرسپولیس است و خوشحالم که در نهایت برد خوبی کسب کردیم که هم هواداران را در سال نو خوشحال کرد و هم در جدول خیلی به ما کمک کرد. در این بازی موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد ولی بازهم مهم 3 امتیاز بود.

هافبک پرسپولیس در مورد رویارویی با منشا که رابطه خوبی با او دارد و کری خواندن در دربی خاطرنشان کرد: کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که اهل کری خواندن نیستم و حرفم را در زمین می‌زنم و برای کسی کری نمی‌خوانم. منشا هم دوست خوب من است و هیچ صحبتی در مورد بازی با هم نداشتیم.

وی در مورد اینکه منشا برای پیوستن به استقلال با او صحبت کرده بود یا نه، گفت: من اطلاع نداشتم که او می‌خواهد به استقلال برود و اصلاً قرار نبود این اتفاق بیافتد ولی به هر شکل باشگاه صلاح را در این دید که با او قطع همکاری کند و او هم به من نگفته بود تصمیم دارد به استقلال برود و فکر نمی‌کردم چنین تصمیمی بگیرد. به هر حال او بازیکن خوبی است و زحمات زیادی برای ما کشید و هرجا هست برایش آرزوی موفقیت دارم.

نعمتی در مورد قرار گرفتن پرسپولیس در شرایط سومین قهرمانی عنوان کرد: هنوز برای صحبت کردن در مورد قهرمانی زود است و بازی‌های باقی مانده تعیین کننده هستند. امسال لیگ شرایط خاصی دارد و 5 تیم مدعی قهرمانی هستند و خدا را شکر می‌کنم که موقعیت خوبی در جدول داریم و امیدوارم با تلاش کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران به قهرمانی برسیم و در بردن جام هتریک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز