خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: پول آبمعدنی نساجی را من دادم اما باید در این ورزشگاه فحش بخورم؟

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۴۴

امیر قلعه نویی به شدت از هواداران نساجی شاکی شد.

به گزارش ایلنا، در جریان بازی دو تیم نساجی مازندران و سپاهان اصفهان، هواداران نساجی بارها و بارها علیه امیر قلعه نویی و تیم سپاهان شعارهای تندی را سر دادند که به همین دلیل، قلعه نویی در کنفرانس خبری بعد از بازی شرکت نکرد و به بازیکنانش نیز اجازه مصاحبه با خبرنگاران شمالی را نداد. این درحالی است که قلعه نویی همواره حامی باشگاه نساجی بوده و به عنوان یک مشاور، همواره در کنار مالکین این باشگاه بوده است.

هنگامی که شعارهای تماشاگران نساجی زیاد شد قلعه‌نویی رو به جلالی گفت: چرا جلوی تماشاگران را نمی‌گیری؟ من در بدترین شرایط دست نساجی را گرفتم. ۲ سال قبل زمانی که محمود فکری سرمربی نساجی بود، این تیم محتاج آب معدنی بود، همان زمان خودم کمک نقدی کردم و این را می‌توانید از فکری بپرسید. مالکان نساجی چه فرهاد صنیعی‌فر و چه رضا حدادیان را من به نساجی آوردم. حتی در دوره پرهام هم به نساجی کمک کردم، حالا حق من این است که در این ورزشگاه به من توهین شود؟

رضا حدادیان یکی از مالکان نساجی هم از این مسئله ناراحت شد و هنگامی که هواداران مشغول شعار دادن بودند از درب وی آی پی بیرون آمد و با حرکت دست به هواداران اشاره می‌کرد: شعار ندهید.

رضا حدادیان که از این موضوع بسیار ناراحت شده بود، گفت: مگر من و صنیعی فر را چه کسی به نساجی آورده، من واقعاً از دست آن عده از هواداران ناراحتم، نباید به قلعه نویی توهین می‌شد. هرچند مطمئنم این شعارها کار هواداران نبود، برخی از هواداران متاسفانه از یک جایی خط می‌گیرند، من شرمنده قلعه نویی شدم و از او عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز