خبرگزاری کار ایران

تارتار: یک مربی نام و نشان دار علیه من انتقاد کند جواب می‌دهم/ سرمربی استقلال تازه اول راه است!

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۳۷

سرمربی پارس جم جنوبی گفت: با توجه به اینکه در ۵ بازی گذشته گلی نزده بودیم بازیکنان ما دچار استرس بودند و بعد از گل اولی که زدیم شرایط خوب شد.

به گزارش ایلنا،  مهدی تارتار در حالی پس از پیروزی دو بر یک برابر استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد که بعضی از خبرنگاران برایش دست زدند،  او در خصوص این بازی گفت: بازی پراسترسی تا پایان بازی را شاهد بودیم . دیروز هم گفتم برخی بازی‌ها را باید ببریم و این بازی هم از آن دست مسابقاتی بود که محکوم به برد بودیم. بازیکنان مان کاری کردند که فقط از خودشان برمی آید و خودشان را کشتند.بخاطر خانواده مان که پارس جنوبی بود با چنگ و دندان سه امتیاز را گرفتیم و سنگ تمام گذاشتیم. بعد از ۵ مسابقه که برد نداشتیم این مسابقه پلی به سوی بردهای آینده باشد.

او ادامه داد: داوری خوب نبود و با اینکه بردیم داور اشتباه‌های زیادی داشت.


سرمربی پارس جنوبی در مورد جوانان تیمش گفت: این بازیکنان جوان باید منتظر فرصت باشند و استفاده کنند و در بازی های آینده بیشتر از آنها استفاده می‌کنیم.


تارتار در مورد اینکه نعمتی نژاد با توپ کشی برد گفت: از این حرف ها هست ولی مربی باید باهوش باشد که با توجه به زمین مسابقه و شرایط بازی و بازیکنانش نتیجه بگیرد. وقتی یک مربی نام و نشان دار ایراد بگیرد می توان تامل کرد اما به ایشان توصیه می کنم فقط در مورد تیم خودش صحبت کند.


تارتار افزود: با توجه به اینکه در ۵ بازی گذشته گلی نزده بودیم بازیکنان ما دچار استرس بودند و بعد از گل اولی که زدیم شرایط خوب شد.


وی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: از الان باید به فکر ۶ بازی بعدی باشیم! بهتر است منطقی سوال بپرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز