خبرگزاری کار ایران

آی تی سی بازیکن ما را کبوتر برده!

قطبی: عقب کشیدیم تا نتیجه را حفظ کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۵۱۷

سرمربی فولاد خوزستان گفت: حیف، بهترین کلمه‌ای است که می‌توانم برای این بازی استفاده کنم.

به گزارش ایلنا،  افشین قطبی در مورد دیدار تیمش برابر پدیده گفت: از هواداران فولاد تشکر می کنم که در این گرما به ورزشگاه آمدن و تشویق کردند. بهتر بود بازی یکی دو ساعت دیرتر برگزار شود چون گرما روی کیفیت بازی دو تیم تاثیر گذاشت. 

وی ادامه داد: شاید بهترین کلمه  برای این بازی حیف باشد.  در دقیقه‌ای گل خوردیم که روی روحیه بازیکنانم تاثیر گذاشت. بازی را در کنترل داشتیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و توپ‌مان به تیرک برخورد کرد. 

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تیم شما با استرس بازی می‌کرد گفت: درست می‌گویید. در 15 دقیقه اول بازی استرس داشتیم و خودم هم این موضوع را احساس کردم. انتظار از بازیکنان بالا بود و به همین دلیل استرس داشتند. بعد از اینکه گل زدیم بازیکنان احساس کردند برای حفظ نتیجه باید عقب بنشینند و این بازی ایجاد مشکل برای ما شد. 

وی ادامه داد: وقتی این تصمیم را می گیرید نتیجه این می شود که شما مشکلات را دعوت می کنید. همچنین وقتی در میانه میدان توپ و چرخش می‌دادیم سرعت و اعتماد به نفس وجود نداشت و زمانی هم که توپ را از دست می دادیم کند حرکت می کردیم و این موضوع باید در تمرینات اصلاح شود.

قطبی در مورد اینکه وضعیت مدافع آفریقایی به کجا رسید گفت، قرار بود آی تی سی او یک ماهه صادر شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده‌است. فکر می‌کنم آی تی سی را کبوتر برده است!

وی در پاسخ به این سوال که چرا تعویض هایتان را زودتر انجام ندادید گفت: وقتی هوا گرم است شما هم سه تعویض دارید همین دلیل لحظاتی که می خواهید تعویض کنید بسیار مهم است. اگر تعویض سوم را زودتر انجام دهید ممکن است یک بازیکن در اواخر مسابقه به مشکل بخورد. دوست داشتم زودتر تعویض کنم اما نشد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه بابک مرادی در نیمه اول با توجه به انتقادات هواداران تحت تاثیر قرار گرفت، گفت: اگر بازیکن حرفه ای است باید به اندازه کافی از لحاظ ذهنی قوی باشد و این چیزها اذیتش نکند. هم فشار ورزشگاه، هم رسانه و هم جامعه وجود دارد و بازیکن باید یک مقدار قوی تر باشد. بازیکنان جنوبی هم احساسی هستند و این موضوع می تواند در بازی اثر منفی بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز