خبرگزاری کار ایران

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نساجی

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۳۸۲

سپاهان با چند غایب به مصاف نساجی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه وطنی قائمشر میهمان نساجی خواهد بود.

طلایی پوشان در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که با توجه به برتری پرسپولیس مقابل پیکان و برای باقی ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار دارند ولی نبود چند مهره کلیدی کار این تیم را سخت خواهد کرد.

علاوه بر محمد ایران‌پوریان  و محسن مسلمان که مصدوم هستند، سپاهان در این بازی کی‌روش استنلی، آقای گل خود را هم به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار ندارد و کارش از همیشه سخت تر است.

در دروازه سپاهان شاهد حضور پیام نیازمند هستیم که در دیدارهای اخیر با واکنش‌های خوبش دروازه تیم را نجات داده و در نتایج تیمش تاثیرگذار بوده است.

در مرکز خط دفاع زوج عزت‌اله پورقاز و سیاوش یزدانی بازی می‌کنند و در سمت چپ هم سعید آقایی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد ولی در سمت چپ گفته شده که ایرانپوریان به دلیل عدم آمادگی کامل بازی نخواهد کرد و کادرفنی در مورد او ریسک نمی‌کند و بدین ترتیب حسن جعفری مثل چند بازی اخیر به میدان می‌رود.

هافبک دفاعی سپاهان در این بازی مهدی کیانی است و در خط هافبک احتمالا شاهد تغییراتی خواهیم بود چرا که نبود کی‌روش استنلی، شهباززاده را به خط حمله خواهد فرستاد و بدین ترتیب زوج هافبک هجومی سپاهان در کنار کومان به احتمال زیاد محمد کریمی است.

در خط حمله هم مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده در کناره‌ها بازی خواهند کرد و در نبود استنلی، علی قربانی مهاجم نوک سپاهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز