خبرگزاری کار ایران

سلطانی فر: کمک رسانی جامعه ورزش به سیل زدگان استمرار خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۷۴۶۱۴۴

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از یاری رسانی جامعه ورزش و جوانان به سیل زدگان ، تاکید کرد : آنچه مسلم است این کمک رسانی های ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان و جوانان ایران اسلامی همچنان تا بازگشت شرایط طبیعی به زندگی مردم سیل رده استمرار خواهد داشت .

به گزارش ایلنابه نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان همراهی سلطانی فر جامعه ورزش و جوانان با سلی زدگان را ستود و اظهار داشت: از همان زمان که جامعه ورزش و جوانان  متوجه سیل استان های گلستان و مازندران رخ داد تا اکنون که بسیاری از نقاط ایران از جمله استان لرستان درگیر این سیل ویرانگر هستند ، لحظه ای از کمک دریغ نکردند وً جانانه در کنار مردم دولت و نیروهای مسلح و إمدادی را برای حمایت و پشتیبانی در صحنه کمک حضور دارند .

وزیر ورزش و جوانان نقش فدراسیون های ورزشی ، ادارات کل ورزش و جوانان ، باشگاه های ورزشی ، سازمان های مردم نهاد ، هیات های ورزشی و دیگر مجموعه های مرتبط با ورزش را در یاری رسانی به سیل زدگان ستود و ادامه داد: تعصب و تعهد ورزشکاران ، قهرمانان ، پیشکسوتان ، مربیان ، داوران ، هواداران ورزش و جوانان این مرز و بوم را ارج می نهم و به همت والای همه کسانی که در صحنه کمک به هموطنان سیل زده همچنان حضور دارند ، درود می فرستم .

دکتر سلطانی فر تلاش جامعه ورزش و جوانان را در کمک به سیل زدگان جهادی دانست و با اشاره به این مهم که تعدادی از فدراسیون ها از جمله قایقرانی ، نجات غریق ، کوهنوردی ، پزشکی ورزشی و اتومبیلرانی و موتورسواری در راه کمک به سیل زدگان به دلیل ماموریت ذاتی و نیاز مبرم به توانمندی آنها همواره از اولین روزهای این بلای طبیعی در کنار مردم بودند و از طرفی سازمان های مردم نهاد و هیات های ورزشی استان ها هم در راه جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان و ارسال آنها سنگ تمام گذاشتند .

 

وزیر ورزش و جوانان ستاد کمک به سیل زدگان را در استان ها فعال دانست و با اشاره به این مهم که همچنان یک هزار مکان ورزشی در اختیار کمک به سیل زدگان قرار دارد از کمک های نقدی و غیرنقدی استان های های مختلف از جمله تهران ، اصفهان ، سیستان و بلوچستان ، کردستان ، سمنان ،قزوین و... به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : جامعه ورزش و جوانان تا بازگشت شرایط طبیعی مناطق سیل زده در کنار مردم حضور خواهد داشت.

دکتر سلطانی فر ابراز تلاش و تدبیر دولت در حل این بحران طبیعی را نیز ستود و ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر اوضاع مناطق سیل زده به شرایط طبیعی بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز