خبرگزاری کار ایران

بازی متفاوتی نسبت به نیم فصل اول خواهیم داشت؛

فرکی: به عنوان شاگرد برانکو را از همه نظر قبول دارم / فوتبال ایران بدون برنامه نود مبهم است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۸۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس عنوان داشت:  در ابتدا به همه مردم ایران به خاطر اتفاقات ناگوار ابتدای سال تسلیت می‌گویم. متاسفانه از طریق اخبار متاسفانه خبرهای بدی می‌شنویم. امیدوارم مردم کشور ما با کمک‌هایشان به کمک بشتابند. همچنین مبعث پیامبر اسلام(ص) را تبریک می‌گویم.

فرکی بازی فردا تیمش برابر پرسپولیس را متفاوت دانست و گفت: درباره بازی با پرسپولیس باید بگویم  نسبت به نیم فصل اول که آن را ۲ بر یک واگذار کردیم بازی کاملا متفاوتی خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول متفاوت شده، چون وقتی پنجره نقل و انتقالاتی آنها باز شد بازیکنان خوبی را جایگزین بازیکنان قبلی کردند که این جایگزینی باعث شد شرایط این تیم به گونه‌ای باشد که در نیم فصل دوم هم در کورس رقابت با دیگر مدعیان برای قهرمانی تلاش کند. این نکته را فراموش نکرده‌ایم که این تیم در دو فصل قبل قهرمان شده و این فصل هم برای قهرمانی می‌جنگد.

فرکی در ادامه صحبت‌هایش گفت: تلاش این تیم در ادامه به گونه‌ای است که از تمام توانش برای پیروزی استفاده کند و این کار را برای حریف سخت می‌کند. از طرفی ما هم تیمی هستیم که شرایطمان در نیم فصل دوم نسبتا تغییر کرده‌است. به خصوص در ۵ بازی اخیر شرایطی داشتیم که می‌توانستیم بیشتر از این‌ها امتیاز کسب کنیم به خصوص در دو بازی اخیر ۶ امتیاز را با ۲ امتیاز عوض کردیم و به دلیل کم‌شانسی و کم‌دقتی و بخشی از آن هم مربوط به خودمان بود که نتوانستیم امتیازات لازم را در این دو بازی اخیر کسب کنیم ولی در مجموع توانستیم عملکرد خوبی را بعد از بازی با سپاهان دنبال کنیم و با انگیزه‌ بالا امیدوار هستیم فردا بتوانیم بازی خوبی را مقابل پرسپولیسی که برای ما قابل احترام است به اجرا بگذاریم. آقای برانکو را همه‌جوره قبول داریم، هم از لحاظ شخصیتی و هم از نظر نتیجه کار که ایشان در چند سال اخیر در تیم پرسپولیس توانسته آمار خوبی را از خودش به جا بگذارد.

وی افزود: برای بنده به عنوان یک شاگرد ایشان را بسیار قبول دارم و خیلی خوشحالم که یک بار دیگر می‌توانم بازی پرسپولیس را در کنار پیکان تجربه کنم و البته ما تلاشمان مثل حریف این است که بتوانیم یک بازی خوب و قابل قبول انجام دهیم. مطمئنا به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی هستیم و امیدوارم با یک بازی قابل قبول بتوانیم این ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم؛ چراکه ما نسبت به حریف استرس کمتری داریم.

این را می‌دانیم که پرسپولیس صد درصد به دنبال پیروز شدن است برای اینکه از کورس با رقیبان برای قهرمانی عقب نماند. آن‌ها شرایط بسیار حساسی در بالای جدول دارند. بعد از چند دوره  در بالای جدول چنین حساسیتی به وجود آمده و کورس قهرمانی بسیار حساس است و این کار را برای تیم‌هایی که پایین‌تر هستند هم سخت می‌کند، ولی این قشنگی فوتبال است و من از این شرایط لذت بردم.

فرکی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت: مثل آقای برانکو اعتقاد دارم قشنگی و جذابیت فوتبال با تماشاچی است و امیدوار هستم ما هم در مقابل تماشاگران انگیزه بالایی داشته باشیم. تیم‌هایی که به عنوان مدعی بازی می‌کنند انگیزه‌شان کاملا مشخص است. برای نشان دادن خودشان تلاش می‌کنند که نتایج خوبی کسب کنند و ما هم امیدوار هستیم بتوانیم بازی با پرسپولیس را به نفع خودمان تمام کنیم و البته یادآوری هم می‌کنم که ما مقابل پرسپولیسی قرار می‌گیریم که دربی را هم پیروز شده که این خودش می‌تواند شرایط بهتری برای این تیم فراهم کند و این چیزی از حساسیت این بازی برای پرسپولیس کم نمی‌کند. هر بازی شرایط خودش را دارد، اما ما کار ساده‌ای مقابل تیم پرسپولیس نداریم ولی با همه سختی کار امیدوار هستیم بتوانیم با دست پر از میدان خارج شویم.

سرمربی تیم پیکان در پاسخ به این سوال که باتوجه به مشکل گلزنی تیم استراتژی‌اش برای گلزنی به پرسپولیس چیست، گفت: من هم با شما موافق هستم. حداقل از زمانی که من به پیکان آمدم، می‌توانستیم بیشتر از این تعداد گلی که زدیم، بزنیم. اما موقعیت‌های خیلی خوبی را از دست دادیم. البته از آخرین بازی ما مقابل نفت آبادان که ۲۶ اسفند انجام شد، حدود ۲۱ روز می‌گذرد و ما در این مدت فقط دو جلسه دلخواهمان توانستیم تمرین کنیم و این هم به دلیل تعطیلات و نامساعد بودن شرایط جوی بود که البته برای خیلی از تیم‌ها این مسئله وجود داشت. ما باید در این زمان نقاط ضعف خودمان را پوشش می‌دادیم که البته این زمان از دست رفت و باید برای رسیدن به گل به دنبال اتفاقات و شانس بود. ما باید زحمت خودمان را بکشیم و از آن استفاده کنیم؛ چراکه اگر از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم، شاید بازنده شویم مثل بازی با نفت آبادان که نزدیک بود این اتفاق رخ بدهد. ما باید با شرایط موجود پیش برویم و به دنبال رفع نواقص باشیم، اما شرایط اجازه نداد که کارهای زیادی انجام دهیم و به نظرم نیاز به زمان داریم تا این اتفاق رخ بدهد، هر چند که شاید تا آخر فصل این فرصت فراهم نشود. در کل باید بگویم که استراتژی ما این است که در نیمه جدول باشیم و برای فصل بعد برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم. 

فرکی در پایان به دفاع از برنامه نود پرداخت و گفت: می‌خواهم از برنامه ۹۰ حمایت کاملی انجام دهم؛ چراکه بدون این برنامه خیلی چیزها مبهم است. درست است که شبکه ورزش در این زمینه کار می‌کند، اما شرایط برنامه ۹۰ متعلق به خودش بود و امیدوارم در مدیریت شبکه سوم سیما تجدیدنظری صورت بگیرد تا دوباره این برنامه پخش شود؛ چراکه این برنامه به فوتبال کمک زیادی کرده است و دیدید که در باره زمان انتقال پارس و نفت تهران عادل و همکارانش حمایت خوبی کردند، به عنوان یک مربی که سال‌هاست در فوتبال هستم و برنامه ۹۰ را دنبال می‌کردم، باید بگویم که جای این برنامه خالی است و امیدوارم با یک تعامل خوب این برنامه مجددا پخش شود و شاهد پخش دوباره آن باشیم. برنامه ۹۰ به مربیان، بازیکنان و مدیران کمک زیادی کرد و همچنین باعث کمک به داوری فوتبال ایران شد. این برنامه زوایای پنهان را برای افکار عمومی برطرف می‌کرد و امیدوارم که مجددا این برنامه پخش شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز