خبرگزاری کار ایران

استقلال - سایپا؛ دایی، شفر را به لبه پرتگاه سوق می‌دهد!

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۸۲۲

تقابل حساس استقلال و سایپا برای وینفرد شفر بسیار حیاتی است.

به گزارش ایلنا، استقلال تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی به مصاف یاران علی دایی در تیم سایپا خواهند رفت. دیداری که پس از شکست در دربی و آن حواشی جنجالی، برای شفر بسیا هائز اهمیت است.

از زمان جدایی مهدی ترابی از تیم سایپا، گرچه این تیم کمی تضعیف شده است، اما همچنان آنها تیم قابل احترام لیگ برتر محسوب می‌شود و اگر یاران شفر در زمین بازی کمی غفلت کنند، قطعا عاقبتی تلخ در انتظارشان خواهد بود.

سایپا در نیم فصل دوم هنوز باختی را به خود ندیده است و یاران علی دایی باختن را به فراموشی سپرده‌اند. انگیزه سرمربی سابق پرسپولیس مقابل استقلال همواره مشخص بوده است. دایی مربی از پیش بازنده‌ای هیچ گاه نبوده و از شکست نفرت داشته است. به هر حال بازی این هفته استقلال و سایپا می‌تواند سند قطع یا ادامه همکاری پیرمرد آلمانی با استقلالی‌ها باشد.

فشار هیات مدیره و کمیته فنی باشگاه استقلال به وینفرد شفر سبب شده تا از هم اکنون کمی دچار استرس بازی با سایپا شود زیرا خود می‌داند که در لبه پرتگاه ایستاده است و می‌داند که در صورت باخت در این بازی، می‌تواند هر اتفاقی برایش رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز