خبرگزاری کار ایران

واکنش دو بازیکن خارجی استقلال به حاشیه‌های اخیر؛

ایسما: هیچ‌گونه نژاد پرستی در استقلال وجود ندارد / پاتوسی: اتفاقات اخیر سوتفاهمی بیش نبود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۴۴

بعد از باخت استقلال در دربی حواشی مختلفی برای بازیکنان این تیم خصوصا دو بازیکن خارجی آبی‌ها یعنی ایسما و پاتوسی به وجود آمد.

 به گزارش ایلنا، پس از صحبت های مطرح شده در خصوص اتفاقات دربی، ایسما و پاتوسی ۲ بازیکن استقلال در گفت و گوی تصویری با سایت باشگاه استقلال، در همین خصوص توضیحاتی دادند که در ادامه می‌خوانید:

متن صحبت‌های ایسما: 

هر اتفاقی که در رختکن افتاد، فقط مسایل فوتبالی بود که میتواند برای هرکسی اتفاق بیفتد. هیچ صحبتی هم در مورد رنگ و مسایل نژادی و شبیه اینها مطرح نشد. هیچکس در این باشگاه صحبتی در مورد مسایل نژاد پرستی مطرح نکرده، همه ما را دوست دارند و ما همه را دوست داریم. هیچ وقت چیزی هم شبیه آن (نژاد پرستی) ندیدم. اتفاقی هم که افتاد، فوتبالی بود و حالا ما باید با هم باشیم زیرا افراد بسیاری هستند که میخواهند ما را جدا کنند. پس ما باید با هم باشیم و ادامه بدهیم.

متن صحبت‌های پاتوسی:

فکر می‌کنم این فقط یک سو تفاهم بود و می‌دانیم شکست در دربی ناراحت کننده است. ما یک تیم هستیم و کار تیمی انجام میدهیم. ما رابطه خوبی با بازیکنام ایرانی داریم و هیچ چیز در مورد مسایل نژاد پرستی نبود و فقط یک سو تفاهم فوتبالی بود که پیش آمد و الان همه چیز خوب است و حل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز