خبرگزاری کار ایران

موفقیت سپاهان به سه سال زمان نیاز دارد

قلعه نویی: یک مشت از خدا بی خبر درباره قهرمانی به ما فشار می آورند / بودجه سرخابی ها از ما بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۹۸

مربی سپاهان گفت: روز اول هم گفتیم موفقیت سپاهان به یک پروسه ۳ ساله نیاز دارد. ما تلاشمان را می‌کنیم و از اینجا هم به تمام بچه‌ها می‌گویم ممنونشان هستم چون تلاششان را می‌کنند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهارداشت: 20 سال است مربیگری می کنم اما همچین چیزی ندیدم. بازی که با اختلاف 7 - 8 گل تمام می‌شد را با یک گل بردیم و گل نزدیم. نمی دانم دلیلش چیست.

وی با انتقاد از جو حاکم اطراف تیمش گفت: یک مشت از خدا بی خبر آنهایی که دوستدار سپاهان نیستند روی تیم فشار می آورند و مدام قهرمانی، قهرمانی می کنند.

وی ادامه داد: چه کسی قول قهرمانی داده است؟ کدام قهرمانی تیم ما از نظر بودجه ای تیم پنجم جدول است؟ قهرمانی ابزار می خواهد. دو تیم بالای 100 میلیارد خرج کرده اند. این تیم سال قبل شرایط خوبی نداشته و 3 سال دیگر باید اینجا باشد. بودجه ما 40 میلیارد هم نشده اما بعضی تیم ها 100 میلیارد خرج کرده اند.

قلعه نویی با انتقاد از فشار روی تیمش گفت: کاری کرده اند 5 تا تک به تک را نمی توانند بزنند. برخی دوست ندارند تیم نتیجه بگیرد و فشار قهرمانی را روی تیم انداخته اند. آنها منافعشان قطع شده و در فضای مجازی تخریب می کنند.

قلعه‌نویی تصریح کرد: تیم ما عالی بازی می کند، همه جور موقعیت داریم اما آنهایی که دشمن سپاهان هستند شروع به اذیت کردن کرده‌اند و فشار را روی بازیکنان آنقدر زیاد کرده‌اند که از ۳ قدم و ۵ قدم توپ را خراب می‌کنند. اگر استقلال و پرسپولیس هزینه می‌کنند ما باید ۱۰ درصد بیشتر از آنها هزینه کنیم چون کمتر به خارج از خانه می‌روند. نگاه کنید ببینید به غیر از دیدار با یکدیگر چند مسابقه دیگر را در تهران برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: زمانی سپاهان قهرمان می‌شد، چون استقلال و پرسپولیس بودجه نداشتند؛ در حالیکه الان بودجه آنها ۶۰ درصد از ما بیشتر است. روز اول هم گفتیم موفقیت سپاهان به یک پروسه ۳ ساله نیاز دارد. ما تلاشمان را می‌کنیم و از اینجا هم به تمام بچه‌ها می‌گویم ممنونشان هستم چون تلاششان را می‌کنند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: قول قهرمانی نمی‌دهیم و راهمان را ادامه می‌دهیم، از فردا باید به فکر نساجی باشیم، بازی به بازی جلو می‌رویم و به هیچکسی هم قولی نداده‌ایم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که با توجه به دومین پنالتی که کی‌روش استنلی خراب کرد آیا اگر سپاهان دوباره صاحب پنالتی شود باز هم به وی اعتماد خواهد کرد یا نه، گفت: این چه سوالی است که می‌پرسید؟ 

وی بعد از این اتفاق نشست خبری را ترک کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز