خبرگزاری کار ایران

چالش سرخابی ها با پنالتی چیپ (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۱۴۲

دربی هشتاد و نهم سرخابی ها با وجود اینکه با نتیجه یک برصفر به نفع پرسپولیس به پایان رسید اما بیشتر نگاه به پنالتی چیپی است که فرشید اسماعیلی آن را از دست داد. در حالی که پرسپولیسی ها سابقه بیشتری در "چیپ" زدن پنالتی در بازیها دارند.

به گزارش ایلنا، در هشتاد و نهمین مصاف استقلال و پرسپولیس اگر چه شاگردان برانکو با تک گل احمد نورالهی پیروز شدند اما پنالتی گُل نشده فرشید اسماعیلی  بسیاری از توجه ها را را به خود جلب کرده است. فرشید اسماعیلی با وجود اینکه توانست بیرانوند را فریب بدهد اما ضربه چیپ او تبدیل به گل نشد.

این در حالی است که هواداران سرخابی خاطرات زیاد خوشایندی از پنالتی های چیپ ندارند:

چالش سرخابی ها با پنالتی چیپ (گزارش)

چیپ بد موقع آقا یحیی 

دربازی جام ملت های آسیا برابر چین ضربه پنالتی را از دست داد و تیم ملی آماده آن روزها وداع تلخی با جام ملت های آسیا داشته باشد.عادل فردوسی پور گزارشگر مسابقه در واکنش به این ماجرا گفت: "چه وقت چیپ زدن بود ؟!"

  جادوی کریمی در عربستان

 پرسپولیس در بازیهای جام باشگاه آسیا برابر الهلال پنالتی به دست آورد شماره هشت محبوب سرخپوشان در ریاض پنالتی چیپ زد که به گل تبدیل شد. هدف کریمی از این ضربه تزریق روحیه به هم تیمی ها در جدالی حساس در کشور عربستان بود اما در پایان آن دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. اگر پرسپولیس در آن بازی به پیروزی می رسید ارزش گل کریمی چند برابر می شد.

چالش سرخابی ها با پنالتی چیپ (گزارش)

دردسرساز برای طارمی

مهدی طارمی در مدت زمان حضورش در پرسپولیس دو ضربه پنالتی چیپ در کارنامه خود ثبت کرده است که هر دو برای او جنجال آفرین بوده است. مهاجم سابق پرسپولیس در اولین بازی که برانکو از روی سکوها بازی شاگردانش را تماشا می کرد که او نتوانست به الریان گل بزند و به همین خاطر هواداران از دست او ناراضی شدند.  دومین پنالتی اما قصه ی دیگر دارد به این خاطر که او این بار برابر النصر عربستان گلزنی کرد اما به خاطر شادی بعد گل به خشونت متهم شد. در حالی که خود او می گوید در جبران شادی بازیکن النصر در بازی رفت عین رفتار او را تکرار کرد تا انتقام بگیرد ولی افکار عمومی واکنش مناسبی به این حرکت نداشتند تا طارمی چند روزی درگیر جنجال این پنالتی شود.

چالش سرخابی ها با پنالتی چیپ (گزارش)

رضاییان؛ انتقام باطعم عذرخواهی

رامین رضاییان که خاطره نرسیدن به قهرمانی در بازی پرسپولیس - راه آهن جلوی چشمان هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس را فراموش نکرده بود منتظر فرصت ماند تا دوباره با فروزان روبه رو شود. این رویارویی در بازی صباباطری- پرسپولیس در قم اتفاق افتاد رضاییان ضربه پنالتی را گل کرد و درشادی بعد گل حسابی از خجالت فروزان در آمد. هر چند هواداران سرخ از این ماجرا استقبال کردند ولی رضاییان به خاطر این پنالتی و واکنش هایش مجبور به عذرخواهی شد.

چالش سرخابی ها با پنالتی چیپ (گزارش)

تنبیه بازیکن سابق استقلال

در حالی که پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با هم روبه رو شده بودند بازی به ضیافت پنالتی ها کشیده شد. بهنام برزای بازیکن سابق استقلال که در پدیده شاگرد یحیی شده بود بعد از گلزنی در ضربات پنالتی به سبک فرهاد مجیدی شادی گلش را انجام داد و بعد از آن طوری وانمود کرد که انگار صدای هوداران پرسپولیس را نمی شنود همین موضوع باعث بالاگرفتن خشم هوداران و حتی بازیکنان پرسپولیس شد. علیپور در جبران این شادی، پنالتی خود را با ضربه چیپ وارد دروازه حریف کرد. او حتی در پایان بازی دلیل کارش را به خبرنگاران توضیح داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز