خبرگزاری کار ایران

بیانیه اعضای باشگاه نساجی: سوتفاهمات مالکان انگیزه ما را کاهش داده/ مشکل مالی داریم

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۰۷۸

اعضای باشگاه نساجی با صدور بیانیه ای سوتفاهمات پیش آمده برای مالکان را به ضرر خود و باشگاه دانستند.

به گزارش ایلنا، در نیم فصل دوم تیم نساجی مازندران به علت بروز برخی اختلافات بین دو مالک دچار حواشی فراوانی از جمله مشکلات مالی شد و همین امر صدای نارضایتی اعضای باشگاه را بلند کرد. حال بازیکنان و اعضای کادر فنی نساجی با صدور بیانیه‌ای خواستار حل اختلافات موجود بین دو مالک باشگاه شدند.


این بیانیه به شرح زیر است:


به نام خدا


همه ما به مسئولیت ها و تعهد خود واقف هستیم. علی‌رغم تمامی مشکلات روز افزون، احترام به احساسات صادقانه و پاک هواداران موُدب و متین را وظیفه خود دانسته و با تلاش، هم بستگی و اتحاد مثال زدنی، به امید خدای بزرگ موجبات سربلندی و وارد شدن به روزهای پر فروغ و با عظمت را برای نساجی کبیر فراهم خواهیم ساخت.


تنها انتظار ما این است که ما را در این مسیر سخت و پر حاشیه تنها نگذارید. انتظارمان این است که در کنار اتحاد ما و  هواداران، مالکان محترم تیم (آقایان صنیعی فر و حدادیان) به جمع این مجموعه متحد اضافه شوند و به مانند گذشته به دور از سوء تفاهمات قبلی برای مراقبت و پر انگیزه شدن تیم آستین بالازده و چتر حمایتی خود را کماکان و بهتر از گذشته بر سر تیم گسترده نمایند.


ما تمامی کسانی را که آگاهانه و یا ساده لوحانه باعث بروز مشکلات بیشتر و حواشی مخرب برای تیم می شوند را می شناسیم، اما به آنها هم می‌گوییم وارد این حلقه متحد شوید و همه با هم در راه موفقیت های آینده و خوشحال کردن مردم رنجدیده ای که تمام دلخوشی آنها تیم بزرگ نساجی است یکصدا و همدل شویم.


جامعه فوتبال کشور الگوی اتحاد و موفقیت را روز جمعه در استادیوم شهید وطنی قائمشهر در قالب تیم نساجی دوست داشتنی خواهند دید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز