خبرگزاری کار ایران

کنایه سرمربی اسبق ‌استقلالی تراکتور؛ آقای شفر؛ سرمربی شما هستید

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۹۱۹

بازیکن سابق استقلال نسبت به صحبت های سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی بعد از بازی واکنش نشان داد .

به گزارش ایلنا،  ورزشگاه آزادی امروز در حالی میزبان دو تیم پر طرفدار پایتخت بود که نتیجه این بازی می توانست در تعیین صدر نشین جدول رده بندی تاثیر بسزایی داشته باشد .

استقلال  بعد از دریافت گل اول بازی تا حدی نتوانست بازی خودش را دنبال کند اما در اواخر نیمه اول کمال کامیابی نیا در محوطه جریمه فرشید اسماعیلی را سرنگون کرد و اشکان خورشیدی هم با قدری مکث و مشورت با داورهای پشت دروازه یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام کرد و این لحظه نقطه عطف بازی به شمار آمد .

 برای زدن این پنالتی در غیاب وریا غفوری  قاعدتا باید آیاندا پاتوسی این پنالتی را می زد، اما منشا که انگیزه های زیادی در برابر تیم سابقش داشت قصد زدن این پنالتی را کرده بود و از طرفی فرشید اسماعیلی که خود این پنالتی را گرفته بود هم مدعی بود که باید این ضربه را او بزند .

در نهایت با دخالت رحمتی  کاپیتان استقلال این فرشید اسماعیلی بود که مامور زدن این ضربه حساس شد و او نیز در یک اقدام عجیب با ضربه چیپ سقف بالای دروازه بیرانود را شکافت تا به نوعی  بازی دیگر همان جا تمام شود چرا که استقلالی ها در نیمه دوم هم گویا در شوک از دست رفتن پنالتی نتوانستند خطر جدی ایجاد کنند .

در نشست مطبوعاتی این باری شفر با گفتن این موضوع که  "  من که نمی توانم به داخل زمین بروم "  تلویحا مهدی رحمتی را مقصر انتخاب زننده ضربه قلمداد کرد. 

 در همین رابطه محمد تقوی مهاجم و هافبک سابق استقلال که تجربه گلزنی هم در دربی دارد نسبت به صحبت های شفر در نشست خبری  با  انتشاری این پست واکنش نشان داد:

« آقای #شفر سرمربی تیم شما هستید و تصمیم‌گیرنده تمامی موضوعات داخل و بیرون زمین هم به عهده شماست اگر لازم شد باید برای اجرای تصمیم خود به داخل زمین هم برویدو به بازیکن اجازه ندهید تصمیم دیگری بگیرد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز