خبرگزاری کار ایران

باقری: چمن مصنوعی به استقلال فشار آورد/ این شکست را جبران می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۵۶

هافبک باشگاه استقلال گفت: چمن مصنوعی به بازیکن فشار می‌آورد و بازیکن می‌ترسد که دچار مصدومیت شود نه اینکه برای خودمان بترسیم ما می‌خواستیم برای دربی آماده باشیم اما زمین نداشتیم.

به گزارش ایلنا، فرشید باقری بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در دربی 89 در جمع خبرنگاران گفت: از این باخت ناراحتیم اما تیم ما 10 روز است که زمین تمرین ندارد و مشکل زمین دارد. در 10 روز اخیر فقط به خاطر بارندگی‌ها روی چمن مصنوعی تمرین کردیم. چرا کادر فنی ما به جای فکر به مسائل فنی باید دغدغه زمین داشته باشد قبل از دربی هم گفتم ما آماده‌ دربی نبودیم چرا ووریا غفوری قبل از دربی باید مصدوم شود. چرا مچ پای دانشگر باید بپیچد، چرا من در دقیقه 60 بازی مچ پایم باید بپیچد. در حق ما اجحاف می‌کنند. 

وی در مورد اینکه پرسپولیس هم در همین شرایط ‌آب و هوایی تمرین کرده و بازی داشته گفت: آیا پرسپولیس هم در زمین چمن مصنوعی تمرین کرده، من نمی‌دانم خبر ندارم اما چمن مصنوعی به بازیکن فشار می‌آورد و بازیکن می‌ترسد که دچار مصدومیت شود نه اینکه برای خودمان بترسیم ما می‌خواستیم برای دربی آماده باشیم اما زمین نداشتیم. در زمین گل ‌آلود هم می‌توان تمرین کرد و بازیکن می‌تواند در آن زمین هم به خودش فشار بیاورد. 

باقری تصریح کرد: قبل از بازی هم این حرف‌ها را گفتم خیلی ها گفتند بهانه می‌آورند ما  در دربی از دقیقه 60 به بعد نتوانستیم به حریف فشار بیاوریم اما مقابل العین 90 دقیقه به حریف فشار آوردیم. 

وی درمورد اینکه چه صحبتی با هواداران دارد، گفت: شرمنده ‌آنها شدیم اما سعی می‌کنیم این شکست را جبران کنیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز