خبرگزاری کار ایران

شجاعیان: در روز خوب ما حقمان این نبود/ رفتار کامیابی نیا بد بود

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۵۴

بازیکن تیم استقلال تهران گفت: ما چند روز مانده به دربی زمین تمرین مناسب نداشتیم و در چمن مصنوعی کار کردیم. به همین خاطر چند بازیکن را نیز از دست دادیم.

به گزارش ایلنا، داریوش شجاعیان بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس در دربی عنوان کرد: از هواداران عذرخواهی می کنیم. ما تمام تلاشمان را انجام دادیم تا هواداران مان را خوشحال به خانه هایشان برگردانیم. قسمت نبود و امیدوارم در اینده جبران کنیم. همه ناراحت هستیم و هواداران هم ناراحتند. به امید خدا دست به دست یکدیگر می دهیم تا این باخت را جبران کنیم. ما خوب بازی را شروع کردیم و مستحق شکست نبودیم. ما فیلم بازی را به صورت خلاصه دیدیم و فکر می کنم همه هم دیدند که پرسپولیس موقعیت خاصی نداشت. ما خیلی موقعیت گل داشتیم و نتوانستیم استفاده کنیم. به هر حال باختیم و شرمنده هواداران شدیم.

هافبک استقلال درباره تنش های مسابقه دربی گفت: به هر حال دو تیم رقیب هستند و این مسائل طبیعی است. اتفاقی است که افتاده و نمی شود حرف خاصی زد. 

شجاعیان در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی کند با این شکست شانس قهرمانی استقلال از دست رفت، اظهار داشت: اصلا اینطور نیست. بازی برای ما زیاد مانده و شما مطمئن باشید که در کورس قهرمانی به کارمان ادامه می دهیم.

وی درباره اینکه طی روزهای گذشته استقلال در زمین مناسب تمرین نکرده، گفت: حق با شما است. ما چند روز مانده به دربی زمین تمرین مناسب نداشتیم و در چمن مصنوعی کار کردیم. به همین خاطر چند بازیکن را نیز از دست دادیم. به مدیریت باشگاه اعلام کردیم که زمین تمرین خوب برای تیم پیدا کنند و یکروز این کار را کردند که فقط یک ساعت زمین در اختیارمان بود. البته این موضوعات همه اش بهانه است و نمی شود حرفی زد. ما تمام تلاشمان را کردیم و امیدوارم برای استقلال یک زمین خوب پیدا کنند. برای تیم بزرگ استقلال زشت است که زمین تمرین نداشته باشد. در زمستان کم پیش می آید چمن خوب داشته باشیم.

شجاعیان در پایان درباره صحنه درگیری با کمال کامیابی نیا افزود: کمال با مربی ما بد صحبت کرد و به هر حال همه باهم هستیم و یک خانواده ایم. به ما برخورد و عکس العمل نشان دادیم. به هر حال در شان یک بازیکن نیست که با مربی حریف اینگونه صحبت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز