خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: هیچ کس از من عذرخواهی نکرد! / سپاهان قعرنشین تحویل گرفتم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۸۱۱

امیر قلعه نویی در نشست خبری گفت: سپاهان از نظر بودجه، تیم پنجم جدول است، ما نسبت به سه تیم از ۴۰ درصد بودجه استفاده کردیم. تیم استقلال دو سال است که با شفر کار می‌کند اما سال اولی است که در سپاهان کار می‌کنم و تیم آخر جدول سال گذشته را تحویل گرفم.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: زمانی که مهاجری دربی دارد برای تیم مقابل آرزوی موفقیت می‌کند اما برای من بیانیه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هر بازی برای ما حکم فینال دارد، ادامه داد: یک بازی خوب در گذشته انجام دادیم،  مرزبان با برنامه بازی می‌کند.

قلعه‌نویی گفت: می‌خواهیم در کورس قهرمانی یمانیم و فردا هم بازی خوبی انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: ایرانپوریان به این بازی نمی‌رسد، جلال علی‌محمدی امادگی ۹۰ دقیقه بازی را ندارد.

وی افزود: در بازی‌های اخیر هشت امتیاز از داوری ضرر کرده‌ایم، در ابتدای فصل امتیازات قابل جبران است، می‌توانید ببینید که چند امتیاز از ما گرفته شده است. همه علیه من موضع دارند، هیچ‌کس از من عذرخواهی نکرد کمااینکه توقعی هم ندارم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: سپاهان از نظر بودجه، تیم پنجم جدول است، ما نسبت به سه تیم از ۴۰ درصد بودجه استفاده کردیم. تیم استقلال دو سال است که با شفر کار می‌کند اما سال اولی است که در سپاهان کار می‌کنم و تیم آخر جدول سال گذشته را تحویل گرفتیم و جایگاه حال حاضرمان لطف خدا است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید دست هواداران را ببوسیم،  هم در جام حذفی و هم در لیگ برتر، موقعیت خوبی داریم. در چند هفته اخیر هشت امتیاز از دست دادیم. پشت‌سر هم از داوری ضرر می‌کنیم، از بعد از بازی مقابل پرسپولیس اشتباهات ضرر زیادی به ما زد.  همه بچه‌ها در حال تلاش هستند. با یک تیم شرایط یکسانی داریم، شاید نسبت به پرداختی‌ها متفاوت باشیم اما از لحاظ قراردادی از آن‌ها بالاتر هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز