خبرگزاری کار ایران

بررسی احتمالات خط دفاعی استقلال در دربی

حضور احتمالی سهرابیان در ترکیب

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۳۲

در شرایطی که وریا غفوری و محمد دانشگر بازی امروز را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند شفر کار سختی برای انتخاب خط دفاعی تیمش دارد.

به گزارش ایلنا، استقلال از ساعت 16 در شرایطی به مصاف پرسپولیس می‌رود که به نظر می‌رسد کار وینفرد شفر باتوجه به غیبت دو مهره اصلی خط دفاعی تیمش برای نتیجه‌گیری فوق‌العاده سخت باشد. 

غیبت وریا غفوری و محمد دانشگر دو عنصر  فیکس خط دفاعی استقلال در این بازی باعث شده کار سرمربی آلمانی برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش در این بازی حسابی سخت باشد. شفر احتمالا ترکیب خط دفاعی تیمش را با یکی از دو حالت زیر روانه میدان خواهدکرد:

منتظری در دفاع وسط - خسرو در سمت راست 

در صورتی که پژمان منتظری در پست اصلی خود یعنی مدافع میانی به میدان برود فقط یک انتخاب برای سمت راست خط دفاع استقلال باقی می‌ماند؛ خسرو حیدری. 

باتوجه به اینکه حیدری مدت‌هاست جزو تیم اصلی استقلال نیست و از شرایط بازی به دور است و هم‌چنین حضور دو بازیکن آماده در سمت چپ پرسپولیس یعنی محمد نادری و مهدی ترابی به نظر می‌رسد حضور حیدری در زمین انتخاب چندان مناسبی برای تیم شفر نباشد. 

البته نباید فراموش کرد خسرو بازیکنی است که تجربه دربی‌های زیادی داشته و از این لحاظ می‌تواند عصای دست تیمش باشد اما انتظار حضور او به عنوان بازیکن تعویضی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. 

پژمان در سمت راست - سهرابیان در دفاع وسط 

انتخاب دیگر شفر می‌تواند حضور آرمین سهرابیان در قلب دفاعی و بازی کردن پژمان منتظری به عنوان مدافع راست تیم باشد. باتوجه به اینکه پژمان در بازی‌های این فصل کم و بیش سابقه بازی در این پشت را دارد به نظر می‌رسد باتجربه بالایش بتواند از پس این پست بربیاید البته نباید فراموش کرد قطعا روز سختی برابر مهدی ترابی خواهد داشت.

سهرابیان هم با بازی در پست دفاع میانی غریبه نیست و در این فصل تجربه حضور در این پست را داشته‌است. دربی رفت هم سهرابیان مدافع وسط آبی‌ها بود و اتفاقا عملکرد مناسبی هم داشت. با همه این تفاسیر به نظر می‌رسد میلاد زکی‌پور،  آرمین سهرابیان، روزبه چشمی و پژمان منتظری 4 مدافع ابتدایی استقلال در بازی امروز باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز