خبرگزاری کار ایران

شرایط عجیب ستاره جوان در استقلال

قائدی از مرز هزار می‌گذرد؛ هت‌تریک ناکامی در دربی برای باشو کوچک

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۷۸

بازیکن جوان استقلال تهران در حالی از لیست بازیکنان این تیم برای مسابقه مهیج امروز خط خورده است که در آمادگی بالایی به سر می‌برد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با اعلام اسامی بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای شرکت در اردوی پیش از آغاز مسابقه حساس برابر پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر نام بازیکنی به چشم نمی‌خورد که طی چند ماه اخیر امید بسیاری از طرفداران به بازگشت دوباره او پررنگ شده بود. مهدی قائدی با 20 سال سن یکی از ستاره‌هایی بود که با علیرضا منصوریان در لیگ برتر آغاز بکار کرد تا تکنیک ناب بوشهری‌اش را به اجرا بگذارد اما روزهای خوش او به زودی به پایان رسید و در اواخر سال 96 با یک تصادف هولناک و تلخ نزدیک به 6 ماه از میادین دور بود.

بازیکن جوان از اواسط مرداد ماه گذشته شرایط بهبودی کامل را به دست آورد و با نظر کادرفنی استقلال در اردوهای آماده سازی تیم امید شرکت می‌کرد. قائدی 5 بازی ابتدایی لیگ هجدهم را به علت شرکت در مسابقات بازی‌های آسیایی جاکارتا به همراه تیم امید از دست داد و برای مسابقه با نساجی مازندران در هفته هفتم لیگ در لیست حضور داشت اما 90 دقیقه از روی نیمکت نظاره‌گر عملکرد همبازیانش بود.

بازی رفت شهرآورد در لیگ هجدهم شفر تصمیم گرفت به قائدی میدان بدهد اما تنها 7 دقیقه! او به ترکیب اضافه شد اما اقدام خاصی برای تغییر نتیجه نداشت. پس از این مسابقه مهاجم جوان در چهار مسابقه متوالی در مجموع 213 دقیقه برای آبی پوشان به میدان رفت و پس از آن دیگر به یک نیمکت نشین محض تبدیل شد. قائدی همچنین در جام حذفی فصل 97-98 در دو دیدار برابر نفت مسجد سلیمان و سایپا مجموعا 97 دقیقه بازی کرد که دستاورد آن تنها یک کارت زرد بود. در دو دیدار برابر العین امارات و الدحیل قطر نیز اسم این بازیکن مستعد در لیست قرار نداشت.

بازی برابر ماشین سازی در هفته یازدهم آخرین حضور قائدی در ترکیب اصلی بود؛ 143 روز قائدی به علت قرار نگرفتن در لیست، عدم آمادگی یا حضور در تمرینات آماده سازی امید برای استقلال در تمامی رقابت‌های رسمی به میدان نرفته است. او طی پنج دیداری که حضور داشته برابر نفت مسجد سلیمان گلزنی کرد و برابر سایپا هم یک پاس گل ارسال کرده است. عدم حضور قائدی در دربی مدت زمان دوری او را از مرز هزار دقیقه می‌گذراند و او با به پایان رسیدن شهرآورد بین شاگردان برانکو و شفر 1080 دقیقه از ترکیب اصلی دور است!

شهرآورد 89 سومین مسابقه بین استقلال و پرسپولیس است که قائدی در آن حضور ندارد. او در بازی که با شکست یک بر صفر استقلال با گل علیپور به پایان رسید روانه میدان نشده بود و همچنین به دلیل مسائل انضباطی در دیداری که وریا غفوری گلزنی کرده بود حضور نداشت. البته درخشش مهدی قائدی در ترکیب تیم امید در مسابقات فوتبال زیر 23 سال آسیا برای راهیابی به المپیک 2020 توکیو قابل ملاحظه بود و او این بار در حالیکه آمادگی فراوانی داشت در لیست جای ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز