خبرگزاری کار ایران

قطبی: فوتبال ریاضی نیست / پاداش‌های هشت بازی را به سیل زدگان می دهیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۵۳

سرمربی فولاد خوزستان گفت: وقتی بیرون از خانه با یک گل جلو هستید، طبیعی است که به تیمت وقت بدهی. ما وقت تلف نکردیم و من بدتر از این‌ها را دیده‌ام. هواداران می‌خواهند تیمشان پیروز شود.

به گزارش ایلنا، افشین قطبی بعد از پیروزی فولاد خوزستان مقابل ماشین‌سازی اظهار کرد: این پیروزی برای باشگاه فولاد بسیار مهم بود. بازی سختی را مطابق پیش‌بینی‌ها داشتیم. بازیکنان ما به آب و هوای کوهستانی عادت ندارند و دیروز هم در برف تمرین کردیم. امروز یکی از بازیکنانم غایب بود و خوب بازی نکردیم اما گل لازم را زدیم. در نیمه دوم هم فشارهای زیادی به تیم‌مان آمد و موقعیت‌هایی هم داشتیم. به هر حال به بازیکنان تبریک می‌گویم از مردم تبریز به خاطر مهمان نوازی تشکر می‌کنم.

او افزود: در هشت بازی باقیمانده می‌خواهیم تمام پاداش‌هایمان را به سیل‌زده‌ها تقدیم کنیم. بنابراین از تمام بازیکنان و مربیان فوتبال دعوت می‌کنم تا این کار را انجام دهند.

سرمربی فولاد همچنین درباره پیروزی برابر هر دو تیم تبریزی بیان کرد: همیشه حس خوبی از مردم این منطقه دارم. برخورد آن‌ها با من همیشه همراه با محبت بود. حس می‌کنم اینجا می‌توانم همیشه پیروز باشم. شاید دلیلش این است که احساس می‌کنم در خانه خودم هستم. همچنین ما در مهم‌ترین بازی‌ها در تبریز به میدان رفته‌ایم. مقابل تراکتورسازی، اولین‌بازی من بود که روی نیمکت فولاد می‌نشستم و در بازی امروز هم در اولین بازی سال به میدان می‌رفتیم. اما فوتبال مثل ریاضی نیست که ۱+۱ برابر با دو باشد. امروز زیاد خوب نبودیم اما توانستیم نتیجه بگیریم. فوتبال عجیب و غریب است.

قطبی در بخش دیگری از نشست خبری عنوان کرد: بازی امروز برای هر دو باشگاه بسیار مهم بود چرا که تیم‌ها در میانه جدول نزدیک به هم هستند. ما در اهواز خوب بازی می‌کنیم و این به ما اجازه می‌دهد از میانه جدول جدا شده و به بالای جدول برسیم. امروز دو نیمه متفاوت داشتیم چرا که در نیمه اول جلو افتادیم و حریف می‌خواست جبران کند. ما تنها در یک موقعیت نیاز به واکنش دروازه‌بانمان داشتیم و از شانسمان تمام شوت‌های حریف خارج از چارچوب بود. کسانی که فوتبال را می‌شناسند می‌دانند نمی‌توان نتیجه بازی را پیش‌بینی کرد. این سومین پیروزی خارج از خانه فولاد در فصل جاری بود.

سرمربی فولاد درباره اینکه بازیکنانش وقت تلف می‌کردند، گفت: وقتی بیرون از خانه با یک گل جلو هستی، طبیعی هست که به تیمت وقت بدهی. ما وقت تلف نکردیم و من بدتر از این‌ها را دیده‌ام. هواداران می‌خواهند تیمشان پیروز شود. درباره صحنه پنالتی هم از بازیکنانم پرسیدم و گفتند بازیکن ماشین‌سازی خود را به زمین انداخته بود.

قطبی در پایان گفت: بازیکنان خارجی دیر به ما اضافه شدند و سه چهار بازی نبودند اما از پیشرفت آن‌ها راضی هستم و مطمئنم اثرات مثبتی روی لیگ برتر ایران خواهند گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز