خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و سوم لیگ برتر

برد فولاد و پدیده در روز کم گل لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۵۴۷

روز دوم هفته بیست و سوم لیگ برتر با برگزاری دو دیدار در تبریز و مشهد پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و سوم لیگ برتر که از دیروز آغاز شده‌ بود با برگزاری دو بازی ادامه پیدا کرد که نتایج زیر در بازی‌ها رقم خورد:

ماشین‌سازی تبریز 0  1 فولاد خوزستان

رضا میرزایی (34)

* شاگردان افشین قطبی که در هفته قبل بعد از سه هفته ناکامی با تساوی برابر سپاهان مدعی دست به کار بزرگی زده‌بودند این بار در تبریز به مصاف ماشین‌سازی رفتند. این شهر برای افشین قطبی و تیمش بار دیگر خوش یمن بود و فولادی‌ها بعد از شکست تراکتورسازی، ماشین‌سازی را هم در تبریز شکست دادند تا در بردن نماینده‌های فوتبال تبریز دبل کرده‌باشند.

فولاد با این برد 29 امتیازی شد و جای شاگردان علی دایی در رده ششم جدول را گرفت.

پدیده شهر خودرو 0  0 پارس جنوبی جم

* شاگردان یحیی گل‌محمدی برای چهارمین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندند. پدیده در ادامه روند ناکامی خود در نیم‌فصل دوم در حالی که میزبان پارس جنوبی بود نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل برسد تا شانس این تیم برای قهرمانی بسیار کمرنگ شود. پدیده در نیم‌فصل دوم فقط 9 امتیاز کسب کرده تا رویای آن‌ها برای قهرمانی در لیگ برتر تا حد زیادی نقش برآب شود.

با این تساوی جایگاه دو تیم در جدول تغییری نکرد. پدیده در رده پنجم و پارس جنوبی در رتبه هشتم لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز