خبرگزاری کار ایران

کلینزمن: آلمان باید بپذیرد در وضعیت قرمز است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۴۷۱

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید ژرمن‌ها برای دست و پنجه نرم کردن با افتی که در دنیای فوتبال داشته، باید خودشان را در وضعیت قرمز بدانند و برای برطرف کردن مشکلات و موانع موجود از انگلیسی‌ها یاد بگیرند.

به گزارش ایلنا، کلینزمن به نشریه بیلد گفت: «ما دو سه روز است که درباره نتایج رقابت‌های باشگاهی اروپا حرف می‌زنیم اما الان همه چیز حتی بدتر شده است. نتایج تیم ملی این اواخر افتضاح بوده است. این وضعیت قرمز است! احساس غرور از زمان قهرمانی تیم ملی در جام جهانی 2014 به فوتبال آلمان نفوذ کرده است. ما همیشه به کناری تکیه داده‌ایم و خودمان را بهترین دانسته‌ایم.» 

کلینزمن ادامه داد: «ما باید از انگلیسی‌ها الهام بگیریم. آنها همه چیز را زیر سوال بردند و بعد از بیرون به وضعیت نگاه کردند و به همین دلیل تغییرات خیلی سریع صورت گرفت. باشگاه‌های انگلیسی برای تیم‌های پایه‌شان هم تورنمنت می‌سازند. ما همیشه فکر می‌کنیم که مهم‌ترین چیز برای یک بازیکن این است که بتواند ضربه بزند و سایر چیزها مهم نیست اما اینطور نیست. تغذیه، خواب درست، تمرین و این چیزها مهم هستند. البته نمونه‌های مثبتی از این موارد هم در بوندس‌لیگا یافت می‌شود. به‌عنوان مثال من در هرتابرلین، هوفنهایم و لایپزیگ می‌بینم که این موارد رعایت می‌شود. می‌دانم قانون مالکیت 50+1 نشات گرفته از یک ایده باشگاهی قدیمی است اما فقط زمانی می‌شود درآمدزایی کرد که به سرمایه‌گذاران اجازه ورود و حق اظهارنظر داده شود. به همین دلیل این قانون دارد به بوندس‌لیگا ضربه می‌زند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز